- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Logan's Run remake
Logan's Run remake
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een remake van de gelijknamige film uit 1976 en gebaseerd op het boek van William F. Nolan en George Clayton Johnson. Op de regie stoel zit Nicolas Winding Refn en de hoofdrol zal vertolkt worden door, u raadt het al, Ryan Gosling. Met o.a. Rose Byrne. Veel pogingen om Logan's run te remaken hebben al gefaald (en het origineel is ook niet al te best) maar met Refn heb je de juiste regisseur in handen. Ik heb het altijd een zeer veelbelovend concept gevonden maar de uitwerking was altijd ondermaats, daar komt nu verandering in. Ook een erg interessant project wat betreft Refn, hiermee zit ie ver buiten zijn comfort zone.
Het plot:
Erg veel zin in, de thema's zijn intrigerend, Refn als visionair is een perfect fit om dit tot een meesterwerk te smeden. Kan zomaar Refn's Blade Runner worden.
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Kan wel een remake gebruiken maar vond de eerste ook meer dan ok.
Wel een film voor mij om naar uit te kijken.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Enkele 70s SF-films kunnen wel een remake gebruiken, waaronder Logan's Run. Ze zijn vaak gestoeld op een goed idee, maar hebben een uiterst kitscherige/gedateerde uitwerking. Ik nomineer bij deze ook nog Soylent Green.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen