menu

Film / Nieuws / Back to the Future 4

zoeken in:
Michael J. Fox is zeker bereid om nog wat in de tijd te reizen. Hij is in onderhandeling voor het vierde deel

De acteur die de ziekte van Parkinson's heeft, wil alleen meewerken als zijn karakter dezelfde leeftijd heeft als hij nu heeft. De voormalige Spin City ster wil de rol overnemen van Christopher Lloyd als de excentrieke wetenschapper Doc.

"Ik ben nu 44 jaar oud en ik heb geen behoefte om als een tiener te skateboarden. Na de eerste drie delen heb ik het wel gehad. Het is nu tijd voor een jongere cast en een nieuwe uitwerking van het concept", aldus Michael.

jstinissen schreef:
Michael J. Fox is zeker bereid om nog wat in de tijd te reizen. Hij is in onderhandeling voor het vierde deel

De acteur die de ziekte van Parkinson's heeft, wil alleen meewerken als zijn karakter dezelfde leeftijd heeft als hij nu heeft. De voormalige Spin City ster wil de rol overnemen van Christopher Lloyd als de excentrieke wetenschapper Doc.

"Ik ben nu 44 jaar oud en ik heb geen behoefte om als een tiener te skateboarden. Na de eerste drie delen heb ik het wel gehad. Het is nu tijd voor een jongere cast en een nieuwe uitwerking van het concept", aldus Michael.

Zo zeker is het nog niet Jstinissen!
De tekst die je gekopieerd hebt van ''de ultieme filmblog'' was daar al gepost op 12 dec. 2005 en sindsdien heb ik niets meer gehoord over een eventueel 4e deel van back to the future.

Helaas, het zou mooi geweest zijn als er echt een 4e deel zou komen, ben een groot back 2 the future fan

inderdaad... hij is nu 49...
de back to the future-films blijven toch iets speciaals hebben.
Ik zou een moord doen voor een vierde deel... maar aan de andere kant zou een vierde deel alleen maar afbreuk doen, en moet ik blij zijn met het jeugdsentiment

Gast
geplaatst: vandaag om 00:56 uur

geplaatst: vandaag om 00:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.