• 12.311 nieuwsartikelen
  • 166.215 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.951 acteurs
  • 195.105 gebruikers
  • 9.111.362 stemmen

Last Call (interactieve horrorfilm)

zoeken in:

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Was op internet aan het rondneuzen en toen vond ik dit filmpje:

Dit lijkt me nog leuker dan 3D eerlijk gezegd

Wat vinden jullie ervan?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11609 berichten
  • 4974 stemmen

Leuk! Ik vraag me alleen af of het niet heel erg ten koste gaat van het verhaal, maar mijn oordeel is voorlopig positief...

Gonzo8000

• 480 berichten
  • 10 stemmen

Interactieve horror film :?:?

Moet je dan je kijkpartner zelf met een botte bijl onthoofden of zo :T

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Heb je het filmpje niet gekeken

Door zo'n interactieve film heb jij invloed bijvoorbeeld hoe het verhaal eindigt, door de keuzes die je maakt/doorgeeft

riesma

• 3706 berichten
  • 3063 stemmen

Ik geloof dat er in de jaren '20 al 'interactieve' films waren. Het publiek kreeg een rood en een groen bordje mee. Tijdens beslissende momenten werd de film stopgezet en moest het publiek een richting kiezen, rood of groen. De meeste stemmen golden en die filmrol werd dan op de spoel gezet.

Ik zal eens zoeken of ik daar wat meer over kan vinden.

Edit: jaren '60 dus: Kinoautomat - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Amity

• 1786 berichten
  • 147 stemmen

Ik vind het eng!

Gonzo8000

• 480 berichten
  • 10 stemmen

Das ist ja Geil. Ich nimm dich mit und Niemand wird dich finden

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1702 stemmen

Als dit goed werkt is het wel humor. Het wordt alleen wel meer een kermisattractie dan een speelfilm op deze manier.

BjornH

• 174 berichten
  • 453 stemmen

Vandaag het nieuwsberichtje gekeken bij het NOS-journaal. Lijkt me een te gekke ervari g om eerlijk te zijn . Wel jammer dat t maar 10 min zou moeten duren, aangezien je als je deze trailer hebt gezien, eigenlijk al teveel weet van de film .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.