- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Bad Laddercompetitie #3
Bad Laddercompetitie #3
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
110. Das Leben der Anderen - 112. Scarface
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
De vorige is nog niet beslist!
2-4 is de stand daar.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
111. Gegen die Wand - 112. Scarface
3-4
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
is wel al beslist, Speranza maakt 2-5.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
is wel al beslist, Speranza maakt 2-5.
Tel de stemmen eens na zou ik zeggen. Observator stemt 0-2, maar bij de eerste post van speranza staat geen stem. Waarschijnlijk verwijderde speranza die, vandaar de verwarring.
Dus:
3-4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Waarschijnlijk verwijderde speranza zijn stem? Hou toch eens op met die onzin! Kijk eens heel goed naar boven en dan zie je mijn stem staan! Ik veroorzaak hier dus niet de verwarring! 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Dragon heeft wel degelijk gelijk hoor! Observators 0-2 komt ergens vandaan niet?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zal ik eens vertellen wie zijn stem hier heeft verwijderd? Dat was Spetie. Ik zou het sportief vinden als hij dat na zijn recente aantijging tegen mij in de tegenhanger van dit topic eerlijk toegeeft.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Ik heb helemaal niks verwijderd. Jij bent hier degene die weer verwarring veroorzaakt. Waarom plaats je een battle waar je niet op stemt?
De enige die hier uitsluitsel over kan geven is Observator, die heeft of een 0-1 zien staan of die raakt door jou in de war Speranza.
Verder eens met wat Dragon zegt.
Zal ik eens vertellen wie zijn stem hier heeft verwijderd? Dat was Spetie. Ik zou het sportief vinden als hij dat na zijn recente aantijging tegen mij in de tegenhanger van dit topic eerlijk toegeeft.
Dat was geen aantijging, maar een constatering. 3 mensen raakten door jou immers in de war.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Laat het maar voor wat het is
.
3-4
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Waarschijnlijk verwijderde speranza zijn stem? Hou toch eens op met die onzin! Kijk eens heel goed naar boven en dan zie je mijn stem staan! Ik veroorzaak hier dus niet de verwarring!
Ik zet er niet voor niets "waarschijnlijk" bij, geen beschuldiging dus maar een vermoeden. Bovendien kon je perfect die battle plaatsen en meteen stemmen, geen enkele reden om het achteraf te doen.
Feit blijft dat je in alle andere spelletjestopics hetzelfde doet. 2, 3 of zelfs 4 posts na elkaar of tijdens eenzelfde battle, terwijl de inhoud ervan perfect in 1 post kon verwerkt worden. Je kan misschien beter een minder irritante manier zoeken om je berichtenaantal op te krikken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
110. Das Leben der Anderen - Scarface
(voor alle duidelijkheid stem ik hier niet, want ik heb de eerste film nog niet gezien.
)