menu

Film / Filmgames / Bad Laddercompetitie #3

zoeken in:

speranza
2-5

speranza
110. Das Leben der Anderen - 112. Scarface

speranza
3-2

De vorige is nog niet beslist!

2-4 is de stand daar.

111. Gegen die Wand - 112. Scarface

3-4

Kevin13
Dragon schreef:
De vorige is nog niet beslist!

2-4 is de stand daar.

is wel al beslist, Speranza maakt 2-5.

Kevin13 schreef:
(quote)

is wel al beslist, Speranza maakt 2-5.

Tel de stemmen eens na zou ik zeggen. Observator stemt 0-2, maar bij de eerste post van speranza staat geen stem. Waarschijnlijk verwijderde speranza die, vandaar de verwarring.

Dus:

3-4

speranza
Waarschijnlijk verwijderde speranza zijn stem? Hou toch eens op met die onzin! Kijk eens heel goed naar boven en dan zie je mijn stem staan! Ik veroorzaak hier dus niet de verwarring!

Kevin13
Dragon heeft wel degelijk gelijk hoor! Observators 0-2 komt ergens vandaan niet?

speranza
Zal ik eens vertellen wie zijn stem hier heeft verwijderd? Dat was Spetie. Ik zou het sportief vinden als hij dat na zijn recente aantijging tegen mij in de tegenhanger van dit topic eerlijk toegeeft.

Ik heb helemaal niks verwijderd. Jij bent hier degene die weer verwarring veroorzaakt. Waarom plaats je een battle waar je niet op stemt?

De enige die hier uitsluitsel over kan geven is Observator, die heeft of een 0-1 zien staan of die raakt door jou in de war Speranza.

Verder eens met wat Dragon zegt.

speranza schreef:
Zal ik eens vertellen wie zijn stem hier heeft verwijderd? Dat was Spetie. Ik zou het sportief vinden als hij dat na zijn recente aantijging tegen mij in de tegenhanger van dit topic eerlijk toegeeft.

Dat was geen aantijging, maar een constatering. 3 mensen raakten door jou immers in de war.

Kevin13
Laat het maar voor wat het is .

3-4

speranza schreef:
Waarschijnlijk verwijderde speranza zijn stem? Hou toch eens op met die onzin! Kijk eens heel goed naar boven en dan zie je mijn stem staan! Ik veroorzaak hier dus niet de verwarring!

Ik zet er niet voor niets "waarschijnlijk" bij, geen beschuldiging dus maar een vermoeden. Bovendien kon je perfect die battle plaatsen en meteen stemmen, geen enkele reden om het achteraf te doen.

Feit blijft dat je in alle andere spelletjestopics hetzelfde doet. 2, 3 of zelfs 4 posts na elkaar of tijdens eenzelfde battle, terwijl de inhoud ervan perfect in 1 post kon verwerkt worden. Je kan misschien beter een minder irritante manier zoeken om je berichtenaantal op te krikken.

Film Pegasus (moderator)
4-5

Film Pegasus (moderator)
110. Das Leben der Anderen - Scarface

(voor alle duidelijkheid stem ik hier niet, want ik heb de eerste film nog niet gezien. )

Dragon

1-1

speranza
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.