- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Regisseurs (2009)
Knock-out: Regisseurs (2009)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2-2
2-3
Leuk he, The American President. 
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1903 stemmen
8-3 Gelukkig dat Kubrick er nog doorheen is geraakt..
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13042 stemmen
Leuk he, The American President.
Beter dan 8 films onder de 2.5*
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat komt waarschijnlijk omdat ze in de top 250 staan, dan beoordeel jij toch altijd extra scherp. Persoonlijk kijk ik naar het aantal goede film, slechte films zijn er in overvloed.
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
mikey
-
- 29019 berichten
- 5172 stemmen
Sjongejongejpongejong-jonge jonge (jonge) (sjo) .. wat een statement weer.. 
Apollinisch
-
- 21301 berichten
- 0 stemmen
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8451 stemmen
1-1 want 1 goede film maakt nog geen zomer.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13042 stemmen
Dat komt waarschijnlijk omdat ze in de top 250 staan, dan beoordeel jij toch altijd extra scherp. Persoonlijk kijk ik naar het aantal goede film, slechte films zijn er in overvloed.
1. zwets
2. 2.0* is ook effectief het hoogste wat ik aan Spielberg heb gegeven. Van goeie films dus geen sprake.
2-2
Rodajc
-
- 11537 berichten
- 1443 stemmen
3-3 Zo goed is die De Palma nou ook weer niet.
mikey
-
- 29019 berichten
- 5172 stemmen
Mwah, sisters, carrie, blow-out, Dressed to kill, (scarface voor de liefhebber), Body double.. niet de minste films denk ik....
