- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out Posters
Knock-out Posters
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik kan me amper voorstellen dat deze nog niet bestaat, maar ik heb niks kunnen vinden.
Het lijkt mij leuk om een zelfde Knock-out te houden als op GamesMeter.
We gaan gewoon de hoezen af, vanaf tot hoes 1 tot 1024. Je kunt stemmen op diegene die je het mooist vind, we gaan tot de 8 stemmen. De winnaars gaan in de volgende ronde tegen elkaar, net zolang totdat er 1 winnaar overblijft (zijn in totaal 11 rondes).
Dan beginnen weer aan 11 nieuwe rondes en gaan verder vanaf 1025.
Iemand moet dus ook de winnaars bijhouden, zodat de volgende ronde gestart kan worden. Ik wil dit in principe wel doen, maar als iemand anders het leuk vind, graag!
Dan beginnen we dus met:
1 vs 2
1:

2:

Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Lijkt me erg leuk om de posters KO nog eens als een gewone KO te houden. Dit is echt bezigheidstherapie. Volgens mij ook al eerder gepoogd en gesloten door een mod.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
0-1
Om een nieuwe battle te plaatsen:
http://www.moviemeter.nl/images/covers/0/3.jpg
Op de plek waar nu de 3 staat het nummer van de film die aan de beurt is, dan alleen nog de [img]-tags. Jumpstylemovie heeft het een beetje onhandig gedaan volgens mij.
Gaan we tot de 5?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ah, het gebed zonder eind heeft nu ook op deze Metersite zijn intrede gemaakt. We zullen zien hoe het gaat.
4-2
Om een nieuwe battle te plaatsen:
http://www.moviemeter.nl/images/covers/0/3.jpg
Op de plek waar nu de 3 staat het nummer van de film die aan de beurt is, dan alleen nog de [img]-tags.
Gaan we tot de 5?
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
4-3
Bedankt Kraay, voor die link naar de posters.
Ik dacht zelf aan tot de 8 omdat hier zo'n 90.000 leden zijn en op GamesMeter 4000. Daar doen ze tot 5.
Ik hoor liever van jullie wat jullie graag zouden zien.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Met 60000 deelnemende posters kan je het best een beetje tempo erin houden, de eerste battle bijv. duurde al erg lang.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is het niet handiger om gewoon een KO te starten waar uiteindelijk ook een winnaar uitkomt? Want dit is iets waar toch geen einde aan komt.
Iedereen kan toch gewoon een aantal films doorgeven waarna de KO van start kan gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.