- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Jammer van de gekozen foto's, toch
7+
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
8+ Grootste plus die ik kan vinden. Mooiste vrouw die er was en ooit zal zijn. Niemand die ook maar een beetje aan deze klasse kan tippen, en achter deze wonderlijke verschijning schuilde een erg fragiele en sympathieke vrouw.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2+, 1- Eén van de mooiste actrices alive
. Prachtige uitstraling, mooie ogen, sexy attitude en enorm veel sex-appeal.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
2+, 1- Eén van de mooiste actrices alive
. Prachtige uitstraling, mooie ogen, sexy attitude en enorm veel sex-appeal.
Seriously? Vind haar zelf een beetje een slechte uitvoering van Dobrev, en de meeste foto's van haar op google vond ik weinig aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Seriously? Vind haar zelf een beetje een slechte uitvoering van Dobrev, en de meeste foto's van haar op google vond ik weinig aan.
Doet inderdaad soms denken aan Dobrev, al vind ik haar de betere versie. Al vond ik haar voorheen in Wrong Turn bvb. niet zo leuk, dat is met Entourage verandert. Vooral de laatste jaren echt erg leuk geworden.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Doet inderdaad soms denken aan Dobrev, al vind ik haar de betere versie. Al vond ik haar voorheen in Wrong Turn bvb. niet zo leuk, dat is met Entourage verandert. Vooral de laatste jaren echt erg leuk geworden.
Kan hoor, al vind ik haar niet echt in jouw straatje passen. En oh ja, ze zat ook in Wrong Turn. Ze kwam me al bekend voor 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wrong Turn? Dan heeft ze weinig indruk gemaakt want ik ben haar totaal vergeten. Was ze misschien één van die inteelt creaturen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.