- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Glacius
-
- 4300 berichten
- 3036 stemmen
Doet ie expres
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nee. Toen ze ineens de ranzige slet werd, was ik meteen op haar uitgekeken. Sindsdien gebruik ik haar CD enkel nog als onderzetter voor mijn flesjes Hertog Jan, heb ik van de posters die ik van haar had joints gedraaid en heb ik haar songteksten uit mijn geheugen gewist. Als de tien gehaald is, met minnetjes zo ik hoop, dan kom ik met een tienersterretje voor wie ik nu nog steeds warme nostalgische gevoelens koester. Dus...
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Een tienersterretje voor wie ik nu nog steeds warme nostalgische gevoelens koester. Dus...
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wij hebben de tien plusjes of minnetjes nog niet gehaald Soom, dus het blijft voorlopig bij bovenstaande 'teaser'.
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Wij hebben de tien plusjes of minnetjes nog niet gehaald Soom, dus het blijft voorlopig bij bovenstaande 'teaser'.
.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Hehe. Wat is zo'n topic dan lekker makkelijk en snel te manipuleren 
Zoals beloofd... de tienerbabe van weleer. Voor mij dan tenminste, want ik vond haar destijds geweldig met haar sexy posh-Engelse accentje en haar volle lippen. Nu schijnt ze een MILF geworden te zijn (dat weet ik sinds net doordat ik haar wikipedia heb gelezen) doordat ze zich door één of andere derderangs acteur heeft laten bezwangeren. Edoch... wat was ze eind jaren negentig/begin deze eeuw een schatje. Ik ben benieuwd hoe ze hier gaat scoren.
Billie Piper:

En speciaal voor Soom ook even een keurige kuise foto:

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dikke plus voor Christina nog. Dit is...tsja....6-
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Lijkt me sterk, zelfs de correcte songtitel kent ie niet meer
.

Billie Piper
+1
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Daar hoef je dan ook geen 'genie' voor te zijn.
Ooh ja, 'Genie in a bottle' was het, 'Message in a bottle' is van The Police. Ach, Christina Aguilera en Sting zijn beiden lelijke wijven, dus dat is de overeenkomst die me die twee titels door elkaar deed mixen.
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen

Mrs (ex) Federline. Altijd wel leuk, net als Christina, op een andere manier, dat wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.