- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Misschien is het handiger om alleen de naam te noemen. Dan is het gewoon een kwestie van tellen wie er wint. Hoef je ook niet voortdurend die stand aan te passen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Battle 32 Overzicht pagina 235
Verhoeven
![]()
vs.
jipt
![]()
1-0
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Bij Nicolage Rico was het 7-4 volgens mij
Het is allemaal niet zo ingewikkeld....gewoon even je stem nachecken
"Volgens mij" zeg je zelf al. Geen idee - net als Onderhond - waar Tattoo op stemde.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1309 stemmen
2-0 Verhoeven.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Misschien is het handiger om alleen de naam te noemen. Dan is het gewoon een kwestie van tellen wie er wint. Hoef je ook niet voortdurend die stand aan te passen.
Ja, dat zeggen we al voortdurend. Die getalletjes betekenen niets als iedereen z'n score (al dan niet foutief) begint aan te passen.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2568 stemmen
Met de stem van tattoobob kunnen we geen rekening mee houden. Hij weigert erbij te zetten op wie hij stemt. Volstrekt onduidelijk.
Gister ging het anders de hele dag goed.
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Jij bied je aan te tellen?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Misschien is het handiger om alleen de naam te noemen.
Ik zou het gewoon beide vermelden. Score + naam, en achteraf aanpassen indien nodig.
5-0, Verhoeven
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
"Volgens mij" zeg je zelf al. Geen idee - net als Onderhond - waar Tattoo op stemde.
Ga er dan maar van uit dat ik het goed heb 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Kennelijk creëer je duidelijk problemen aangezien 4 man aangaf niet te weten waarop je stemde. Doe dan niet zo koppig en zet gewoon erbij op wie je stemt...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Nachecken bestaat ook niet. 
nakada
-
- 2203 berichten
- 1680 stemmen
Je hoeft toch niet verder te tellen tot er iemand wint ? Lijkt mij eenvoudiger dan het gepuzzel nu.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Battle 33 Overzicht pagina 235
Shinobi
![]()
vs.
Gang_Star
![]()
0-1
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2568 stemmen
Kennelijk creëer je duidelijk problemen aangezien 4 man aangaf niet te weten waarop je stemde. Doe dan niet zo koppig en zet gewoon erbij op wie je stemt...
doe ik nu toch zeurkous