menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Documentaire 2009

zoeken in:
Reinbo
Onderhond schreef:
(quote)

Heb het niet over jou en heb Hoop Dreams ook al gezien. Maar iedereen en elke battle gelijk voor de wet.

Begrijp niet wat het is met die KOs tegenwoordig, maar er wordt echt van elke KO een zooitje gemaakt lijkt het wel.
als je een film kent kan je nog in ieder geval de afweging maken of je die in de volgende ronde terug wilt zien.... Dat je bij een 3. Of 3,5 op die titel stemt is begrijpelijk, mede omdat je dan in de volgende ronde vaker wel een weloverwoge keize kunt maken. Dubbele knownot stemmen staat vrijwel gelijk aan dobbelen en levert ook geen voordeel op.

02. Grizzly Man - Jonestown: Life and Death of Peoples Temple

3-4

Erwinner schreef:
Ik hoop dat de organisator met een weloverwogen beslissing komt en in zijn gedachte meeneemt dat een aantal vorige battles dan ook zouden moeten vervallen indien stemverplichting verplicht is.
Reinbo schreef:
Ik ben er helemaal voor om elke dubbele know not stem te herzien. 't is aan de organisator om dat uit ye zoeken of te stellen dat kwesties uit vorigaande rondes 'verjaard' zijn.
Ben ik geen voorstander. Het kwaad is al geschied, dus het zij zo. Het is eerder een mentaliteitskwestie bij de betreffende deelnemers. Know-not stemmen horen wel bij KO's e.d., maar stemmen als je beide films niet kent slaat nergens op. Geldt voor KO's, ladderlijsten e.a. games.

Toch is het vaak niet moeilijk te raden welke je beter zal vinden. Iets wat je ook doet als je maar 1 van de 2 films gezien hebt.

Onderhond schreef:
Toch is het vaak niet moeilijk te raden welke je beter zal vinden. Iets wat je ook doet als je maar 1 van de 2 films gezien hebt.
Vertel want ik heb geen idee. Ik heb, in battles met maar één geziene film, zowel voor films gestemd die ik heb gezien, als tegen. Maar misschien ben ik één van die weinige uitzonderingen.

3-4

Beslissende (overwogen) stem gezocht:
01. Woodstock - Hoop Dreams

4-4

Legan schreef:
Vertel want ik heb geen idee. Ik heb, in battles met maar één geziene film, zowel voor films gestemd die ik heb gezien, als tegen. Maar misschien ben ik één van die weinige uitzonderingen.

Dus maak je toch ook gewoon een afweging tov een film die je niet gezien hebt? Of je nu één of twee veronderstellingen maakt, zo groot is het verschil helemaal niet wat mij betreft.

Welke je uiteindelijk kiest is niet zo belangrijk.

3-3

Beslissende (overwogen) stem gezocht:

4-4

Ik trek mijn stem in. Heb beide films wel gezien (en zelfs genomineerd als ik me niet vergis) maar er niet op gestemd en dat schijnt nogal een probleem te zijn.

Apollinisch schreef:
Ik trek mijn stem in. Heb beide films wel gezien (en zelfs genomineerd als ik me niet vergis) maar er niet op gestemd en dat schijnt nogal een probleem te zijn.

Heerlijk zo'n reactie

Verder voor beide een beslissende stem gezocht:

4-4

3-3

Co Jackso schreef:
(quote)

Heerlijk zo'n reactie
Hoezo? Ik begrijp niet waarom garlic senior wel commentaar krijgt en ik niet.

4-3

speranza
5-3

Andere halve finale is beslist, nu wacht deze nog op een beslissende stem:

4-4

Co Jackso schreef:
Andere halve finale is beslist, nu wacht deze nog op een beslissende stem:

4-4
Wie durft?

Hoop Dreams is 1 van mijn favorieten, maar jammer genoeg heb ik Woodstock nog niet gezien.

WhoKnowZ schreef:
Hoop Dreams is 1 van mijn favorieten, maar jammer genoeg heb ik Woodstock nog niet gezien.
Dus wat belemmert je om te stemmen? Ik heb alleen maar Woodstock gezien (mijn favoriet) en mijn stem staat er ook.

Reinbo
Ik zou het jammer vinden, maar als je er een gezien hebt en daar heel enthousiast over bent mag 'm wel de finale in helpen. Zou het wel jammer vinden natuurlijk....maar deze ko is toch al een farce....

Volgende keer gewoon met 32 of 64 starten en stemverplichting.

Ik durf me wel te verantwoorden hoor.

5-4

Reinbo
Nee we zoeken voor de beslissende stem wel iemand de er tenminste een gezien heeft. (Helaas )

Hmmpf, bij muziek registratie's kan ik alle soorten, van klassiek tot "imo
foute rock" tot F.Bauer met ontzettend veel plezier bekijken. Volgens mij ook wel eens flarden van Woodstock gezien.

De jeugd in de USA die met sport hoopt op succes, daarvan ken ik die verhalen ondertussen wel van TV. Dat zou ik niet meer zo snel bekijken...

Komen ze vanavond tegelijkertijd op TV zeg ik : 5-4

Beslissen jullie maar.

Reinbo
We hebben eerder een omgekeerde stem van een know not ook afgekeurd. Blijft wachten op iemand die er wel een gezien heeft..... hopelijk iemand anders dan WhoKnowZ....

Overigens is Woodstock zeker een kijktip.

Het is dat Woodstock mijn favoriet is, anders had ik het al eerder gedaan, maar als niemand de moeite neemt om er eentje te gaan kijken of om alsnog te stemmen, wil ik gerust mijn stem verwijderen.

Alles is beter dan de KO vlak voor de finish te zien stranden. En dan kan tevens de KO Drama opgestart worden (iemand die het voortouw daarin alvast neemt? Reinbo ?) .

Ga binnenkort Woodstock bekijken. Mss kan ik al een futuristische stem uitbrengen

Zou er dan toch nog licht zijn aan het einde van deze tunnel....

Legan schreef:
Zou er dan toch nog licht zijn aan het einde van deze tunnel....

Ik bekijk eerst Earth en Bowling for Columbine en dan ga ik naar Woodstock en kom ik hier op Woodstock stemmen.

5-4

Finale:

Grizzly Man - Woodstock

0-1

1-1

Reinbo
1-2 zou toch nog een waardige winnaar zijn, van een wat stroef verlopen KO.

speranza
1-3

1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.