menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Documentaire 2009

zoeken in:
speranza
6-2

Halve finale: 8 punten, 2 verschil

01. Woodstock - Hoop Dreams
02. Grizzly Man - Jonestown: Life and Death of Peoples Temple

0-1

2-1

Reinbo
3-1

speranza
4-3

1-0

In afwachting van de beslissende stem:

4-4

garlic senior

2-0

4-5

Reinbo
Je hebt beide niet gezien. Graag iemand die minstens één van de twee heeft gezien. Het zou overigens absuurd zijn als Woodstock er uit vliegt door 5 know nots en tegenstemmers.

Dus gewoon 4-4 en we wachten op beslissende stem.

2-1

Sorry maar dit is al de tweede maal dat een gewoon geldige stem ongeldig gemaakt wordt. Hoop Dreams gewoon door met 4-5

Reinbo
Dan kan je net zo goed gaan dobbellen. Het is volslagen onzinnig om te stemmen als je beide niet kent. Zeker niet als het een beslissende stem is en er bovendien geen haast is. Laat de organisator maar beslissen. Bovendien zou ik die mening ook hebben als het omgekeerd was en dat vraag ik mij bij jou af.

4-4

4-4

3-2

Onderhond schreef:
Sorry maar dit is al de tweede maal dat een gewoon geldige stem ongeldig gemaakt wordt. Hoop Dreams gewoon door met 4-5
Een gewone stem? Er is al meerdere keren een beslissende stem geplaatst terwijl men geen van beide docu's had gezien. Pas de laatste twee keer is er (terecht!!!) ingegrepen.
Een stem plaatsen waarbij men geeneen van de twee heeft gezien is zeer zeker geen gewone stem.

Reinbo schreef:
Dan kan je net zo goed gaan dobbellen. Het is volslagen onzinnig om te stemmen als je beide niet kent.

Deze stem keur ik inderdaad niet goed. Ik had overigens in een eerder stadium van deze KO moeten ingrijpen, maar heb helaas iets teveel krediet gegeven aan bepaalde stemmers. Wat de uiteindelijke waarde van deze KO is, laat ik dan ook liever in het midden.

Legan schreef:
Een stem plaatsen waarbij men geeneen van de twee heeft gezien is zeer zeker geen gewone stem.

Is al jaren een gewone stem in zowat elke KO (uitzonderd de KO met stemverplichting).

Dat het de laatste stem is maakt al helemaal geen bal uit natuurlijk. Moest de battle beslist worden door iemand die wel verstand heeft van zaken en er eerder een complete knownot stem geweest was het wel een geldige stand geweest?

Reinbo
Nee, eigenlijk niet. Maar waarom zou je stemmen al je beide films niet kent? misschien als het 4-0 staat en het ligt al dagen plat.

Maar nu wordt er echter duidelijk om een beslissende stem gevraagd en dan zijn er blijkbaar types die zich zonder enige kennis graag belangrijk maken. Daar moet tegen opgetreden worden, lijkt me niets meer dan logisch. Bovendien heeft de organisator dat inmiddels bevestigd...

Om mijzelf te citeren:
Co Jackso schreef:
Een langzaam lopende KO wil nog niet gelijk zeggen dat je op basis van "anders komt er geen einde aan" mag stemmen.

Het zou in principe niet uit mogen maken welke stem het is en in welke ronde dit gebeurt, maar in dit geval valt het meer op en is het grotendeels controleerbaar.

kos
Een (beslissende) stem van iemand die beide niet heeft gezien.. .haha, hoe nutteloos kan het worden.

Reinbo schreef:
Maar waarom zou je stemmen al je beide films niet kent?

Waarom zou je stemmen als je de ene film 3.5* geeft en de andere niet gezien hebt. Zo geweldig vind je die ene dan ook niet.

3-3

Is er ineens stemverpichting dan Wie zegt trouwens dan garlic senior niets gezien heeft? Hope Dreams is gewoon door, anders kun je een hoop andere battles ook ongeldig gaan maken.

garlic senior

Maar als je één van de twee films hebt gezien kun je ze wel met elkaar vergelijken Naar mijn mening is dat ook gewoon een know-not stem, je stemt dan meestal naar aanleiding van wat je wel/niet kent. De kwaliteit van de ene film zegt nog niks over de andere, dus daar maak je ook geen betere vergelijking mee.

En als er sprake is van stemverplichting waarom staat dat dan niet aangegeven in het topictitel? Voorkomt een hoop verwarring.

Reinbo
Onderhond schreef:
(quote)

Waarom zou je stemmen als je de ene film 3.5* geeft en de andere niet gezien hebt. Zo geweldig vind je die ene dan ook niet.

Ik heb ze beide gezien.... Denk trouwens dat Hoop Dreams echt iets voor jou is.

Reinbo
Erwinner schreef:

3-3

Is er ineens stemverpichting dan Wie zegt trouwens dan garlic senior niets gezien heeft? Hope Dreams is gewoon door, anders kun je een hoop andere battles ook ongeldig gaan maken.

De kwestie is al voorgelegd aan de organisator, dus het heeft geen zin de discussie weer op te rakelen.

Reinbo schreef:
Ik heb ze beide gezien.... Denk trouwens dat Hoop Dreams echt iets voor jou is.

Heb het niet over jou en heb Hoop Dreams ook al gezien. Maar iedereen en elke battle gelijk voor de wet.

Begrijp niet wat het is met die KOs tegenwoordig, maar er wordt echt van elke KO een zooitje gemaakt lijkt het wel.

Ik hoop dat de organisator met een weloverwogen beslissing komt en in zijn gedachte meeneemt dat een aantal vorige battles dan ook zouden moeten vervallen indien stemverplichting verplicht is.

Reinbo
Ik ben er helemaal voor om elke dubbele know not stem te herzien. 't is aan de organisator om dat uit ye zoeken of te stellen dat kwesties uit vorigaande rondes 'verjaard' zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:28 uur

geplaatst: vandaag om 14:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.