menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Documentaire 2009

zoeken in:
Reinbo
2-2 maar het boek is veel beter.

5. Easy Riders, Raging Bulls: How the Sex, Drugs and Rock 'n' Roll Generation Saved Hollywood - Big One, The

2-2 volgende stem beslist

6. Soy Cuba, o Mamute Siberiano - Baraka

Reinbo
1-0 denk ik

2-0 dan maar, ken die andere niet eens.. Poster ziet er op zich wel aardig uit.

starbright boy (moderator)
5. Easy Riders, Raging Bulls: How the Sex, Drugs and Rock 'n' Roll Generation Saved Hollywood - Big One, The

3-2

6. Soy Cuba, o Mamute Siberiano - Baraka

3-0 tegenstem

Gaat tot mijn verrassing toch aardig voorspoedig deze KO.

7. Jesus Camp - Opération Lune

0-1

8. Tarnation - Unser Täglich Brot

0-1

starbright boy (moderator)
1-1

2-1, voor de flow

3-1 flow

9. Religulous - Paradise Lost 2: Revelations

1-0 omdat ik 'm gezien heb!

2-1, voor de flow

Een documentaire volgens wikipedia: "Een documentaire is een montage van radio-, televisie- of filmopnames die een beeld geven van een politiek, wetenschappelijk, maatschappelijk of historisch onderwerp. Documentaires zijn vaak informatief van aard. Soms pogen documentaires een objectief beeld te geven van een onderwerp, maar soms wordt juist de nadruk gelegd op de subjectieve visie van de filmmaker."

Jackass Number Two?

3-1

10. Scratch - Man on Wire

dutchtuga schreef:
Wordt dit de langstdurende KO ooit?

Waarschijnlijk wel Heb niet zoveel gezien. Wat mij betreft mag Dear Zachary: A Letter to a Son about His Father winnen. De beste docu die ik gezien heb. Probleem is dat die nog door bijna niemand gezien is.

0-1

Dit kan inderdaad nog eens een langzame contest worden

kos
1-1 .

danuz schreef:
Dit kan inderdaad nog eens een langzame contest worden
Langzamer dan de Alternatieve KO, dat bijna in zijn tiende maand is, kan nooit .

11. Johan Cruijff - En un Momento Dado - When the Levees Broke: A Requiem in Four Acts

0-1

1-1

Heeft duel 1 ooit een derde stem ontvangen, anders stem ik daar alsnog op Absolut Warhola! 2-2-0

Ow tijdregel zekers? Jammer. Echt een topper die Warhola film!

WhoKnowZ schreef:
Een documentaire volgens wikipedia: "Een documentaire is een montage van radio-, televisie- of filmopnames die een beeld geven van een politiek, wetenschappelijk, maatschappelijk of historisch onderwerp. Documentaires zijn vaak informatief van aard. Soms pogen documentaires een objectief beeld te geven van een onderwerp, maar soms wordt juist de nadruk gelegd op de subjectieve visie van de filmmaker."

Veel te beperkte beschrijving van een docu, naar mijn mening.

Mochizuki Rokuro schreef:
1-1

Heeft duel 1 ooit een derde stem ontvangen, anders stem ik daar alsnog op Absolut Warhola! 2-2-0

Ow tijdregel zekers? Jammer. Echt een topper die Warhola film!
Kom je nu pas mee . Mosterd na de maaltijd .

Gast
geplaatst: vandaag om 05:29 uur

geplaatst: vandaag om 05:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.