- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Filmpersonages 2009
Knock-Out: Filmpersonages 2009
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Ik denk dat de aandacht verschuift wordt van hoe de moorden wordt gepleegd naar de persoon Bateman, waarbij de laatste altijd meer karakter heeft en dus minder een typetje is. Hoewel het natuurlijk altijd een typetje blijft.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Daarnaast vind ik A Clockwerk Orange meer een Kubrick film. De Persoon Alex intresseerd me veel minder. Het plot, camerawerk etc... vind ik veel intressanter dan Alex, terwijl American Psycho een en al Bateman is.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Ik denk dat de aandacht verschuift wordt van hoe de moorden wordt gepleegd naar de persoon Bateman, waarbij de laatste altijd meer karakter heeft en dus minder een typetje is.
Da's echt onzin: het boek ís Bateman, zowel qua vorm als qua inhoud, en daar de wrede moorden een belangrijk onderdeel uitmaken van zijn leven verzwakt weglating daarvan juist zijn persoonlijkheid.
Eens, alhoewel ook dat mij in het geval van deze film amper interesseert..
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
3. The Terminator (Arnold Schwarzenegger, The Terminator) - Jack Torrance (Jack Nicholson, The Shining)
0-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3-4
Torrance zal wel deze KO gaan winnen maar het meest overschatte filmpersonage ooit.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
3-4
Torrance zal wel deze KO gaan winnen maar het meest overschatte filmpersonage ooit.
Lijkt me stug dat Torrance kans maakt. Alex gaat denk ik met de hoofdprijs lopen.
11-8 Torrance. Terminator heeft hier allang niets meer te zoeken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
4. Kikijurô (Takeshi Kitano, Kikijurô no Natsu) - Titta (Tony Servillio, Le Conseguenze dell Amore)