- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Acteurs (2008)
Knock-Out: Acteurs (2008)
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
22. Penélope Cruz - Jason Partic
1-0
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
4-0 Waaraan heeft Jason Patric eigenlijk een deelname aan deze knock-out verdient? Een totaal onopvallende en onbelangrijke acteurs als ik zijn filmografie bekijk.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
23. Steve McQueen - Martin Sheen
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
4-0 Waaraan heeft Jason Patric eigenlijk een deelname aan deze knock-out verdient? Een totaal onopvallende en onbelangrijke acteurs als ik zijn filmografie bekijk.
heeft naast een sterke rol in Sleepers ook nog in Speed gespeeld, verder nog wel meer als ik me het goed herinner
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
heeft naast een sterke rol in Sleepers ook nog in Speed gespeeld, verder nog wel meer als ik me het goed herinner
Alleen in Speed 2, wat niet helemaal een film is waar iemand aan herrinnerd wil worden 
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
24. Gene Hackman - James Woods
0-1
maar waarschijnlijk toch kansloos
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
4-2 Ik mag James Woods ook wel hoor, maar hij is nog geen Hackman.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
25. Christina Ricci - Carrie-Anne Moss
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik snap niet dat Jason Patrick wat meer aan publiciteit heeft gedaan.
Hij heeft een aantal films gemaak, waar hij de film was.
Ik ken alleen een aantal oude films van hem, maar kwam hem plotseling in Narc weer eens tegen. Lekker heftig mannetje kan het zijn.Prettig om te zien vaak. Speed 2 kan ik hem dan weer niet herinneren.