- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Actiescènes
Knock Out: Actiescènes
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die scene van 187 eruit tegen...

Zalige scene was dat, wat is me dat voor iets...
Dat heet jeugdsentiment. 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
6-6 Batty & Deckard in Blade Runner
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3123 stemmen
10.Die Hard 4.0: tunnel / auto vs. heli scene - Enemy at the Gates: aankomst in Stalingrad
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Herpes, hoe onterecht. Met zo'n youtube-linkje erbij wordt die shit natuurlijk ook helemaal uit zijn context getrokken...
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
0-1
Doet me denken aan CoD 1! 
Zeer goede opening van een film overigens!
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Niet op iemand persoonlijk bedoeld ofzo, maar gelieve op de scenes te stemmen, en niet op de films! Dank! 
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
3-2 film niet gezien maar scene ziet er goed uit 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3123 stemmen
Ik heb nog eens gekeken, maar zo goed vind ik de van scène van EatG niet, de aankomst in die boten is nog wel goed, maar in de stad gaat het mis.Naar mijn mening lelijk geschoten,editing klopt ook niets van in 1 stuk zie je een man vallen om hem 2 min. later weer te zien vallen en later nog een keer.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Ik heb nog eens gekeken, maar zo goed vind ik de scène niet, de aankomst in die boten is nog wel goed, maar in de stad gaat het mis.Naar mijn mening lelijk geschoten,editing klopt ook niets van in 1 stuk zie je een man vallen om hem 2 min. later weer te zien vallen en later nog een keer.
Bwa, tis gewoon lekker knallen, popcornvermaak op zijn best! 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3123 stemmen
Daar geef ik je gelijk in, het is lekker vermaak,ik vind het ook geen slechte film, maar als losse scène vind ik die van Die Hard net even iets beter.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
11.Pirates of the Caribbean:At Worlds End: maalstroom gevecht - The Big Hit: openings scene
0-1