menu

Film / Filmgames / Knock Out: Actiescènes

zoeken in:
Adrenal
Oeps sorry . Verdiende winnaar.

Reinbo
Teleurstellende winnaar.... Maar ach, toch knap van Hard Boiled, heeft ruim 2500 stemmen minder dan Heat en op het filmpje kan men slecht 3, van de 20 minuten Hospital shoot out zien....

Dus Hard Boiled is gewoon de morele winnaar.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=4SNmELMoOaQ

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

persoonlijk vind ik de shoot out in de loods nog beter.

Beetje anti-climax, maar ach

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=S9f58_p3hi0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

combi
Reinbo schreef:
Teleurstellende winnaar.... Maar ach, toch knap van Hard Boiled, heeft 2500 stemmen minder en op het filmpje kan men slecht 3, van de 20 minuten Hospital shoot out zien....

persoonlijk vind ik de shoot out in de loods nog beter.
teleurstellende opmerking

maar heat heeft dus gewonnen zoals voorspeld?

Geweldige winnaar, maar ook de nr 2 is goed en zorgt ervoor dat ik Hard Boiled binnenkort eens ga bekijken .

Reinbo
Tip: Start beide filmpjes eens tegelijk op.... No contest dat de bovenste wint.

Adrenal
De loods-shout out vond ik wel nog beter dan de ziekenhuis-shoot out.

combi
volgens mij is er nog geen winnaar!

Ik heb gisteren de Hard-Boiled dvd bestelt aangezien ik wel benieuwd ben geworden na die 2 mooie shoot-outs

combi schreef:
volgens mij is er nog geen winnaar!

Leer tellen

25 Aug in Discussie topic:
HarmJanStegenga schreef:
Als dat doorgaat weet ik de winnaar al: bankoverval in Heat

Hadden we deze KO net zo goed kunnen overslaan

combi
ja idd. heat gewonnen, ben blij met me stem hard boild ook erg sterk overigens.

Oeltras
Jammer dat de gedoodverfde favoriet het ook haalt...

Erg mooie winnaar. Maar heb in tegenstelling tot andere knock outs weinig actiescene's zien langskomen die mij er toa aanzetten om een film eens een keer te gaan zien.

Oeltras
timbo_ schreef:
Erg mooie winnaar. Maar heb in tegenstelling tot andere knock outs weinig actiescene's zien langskomen die mij er toa aanzetten om een film eens een keer te gaan zien.

O jawel, B13! Meesterlijke scene!

Heat op weg naar de overwinning:

1e ronde: Cidade de Deus: climax (6-3)
2e ronde: Enter the Dragon: laatste gevecht tussen Bruce Lee & Kien Shih (7-2)
3e ronde: Mad Monkey Kung Fu: eind gevecht (8-3)
4e ronde: Akira: opening/motor scene (9-5)
5e ronde: Shi Mian Mai Fu(House of Flying Daggers): Jin vs Leo (10-6)
Kwart Finale: Lat Sau San Taam(Hard Boiled): shoot-out in Loods (12-8)
Halve Finale: Running Scared: op de ijsbaan (13-3)
Finale: Lat Sau San Taam(Hard-Boiled): ziekenhuis shoot-out (15-13)

@timbo_: ik heb Hard-Boiled alvast bestelt op dvd en heb nog wel een paar aardige fragmenten gezien, mja ieder zijn ding hea

Reinbo
In ieder geval leuk dat een hoop mensen Hard Boiled gaan kijken. Hebben we volgend jaar tenminste een terechte winnaar.

Mijn favoriete actiescenes (niet op volgorde)

Hard Boiled - Loods
Hard Boiled - Ziekenhuis
Apocalypse Now Heli aanval
Saving Private Ryan - Landing
The Rock - Hummer vs Ferrari
Rambo 4 - Punt 50 schieten (eind battle)
The Killer - Bootrace

Vergeet er vast nog wel eentje..

Zwakke winnaar met een verdacht gebrek aan stijlvolle actie. Verder vreemd dat Hard Boiled wél ver weet te komen en de eidscene van The Killer nergens te bespeuren valt. Toch duidelijk nog een niveautje hoger.

Reinbo
Ik vind de botenrace uit the Killer beter dan de eindscene. Scope van de ziekenhuisscene is gewoon veel groter, plus het 2 minuten durende trackingshot maken het van hoger niveau dan The Killer voor mij.

Mooie winnaar, had ook liever Hard-Boiled als winnaar gezien, vreemd idd dat verschillende scenes uit The Killer niet verder zijn gekomen.

Ik had liever ook Hard-Boiled zien winnen.Ik had ook wel een beetje verwacht dat Heat zou gaan winnen. Ach volgende keer beter zeggen we dan maar.

Iedereen bedankt voor het stemmen
Ik hoop dat iedereen het toch een leuke KO vond ondanks de "teleurstellende" winnaar voor sommigen, ik vond het in iedergeval leuk om het te organiseren.Wat mij betreft volgende keer dan nog grootser opgezet met meer(ook meer onbekende dus) fragmenten

En ik heb dankzij deze KO toch Iron Monkey en The Killer gezien, en ik heb ook maar Hard-Boiled besteld.

Groeten Dennie

Reinbo
Ach, er is altijd wel iemand die teleurgesteld is.

Ik vond het een geweldige KO. Waar iedereen een hoop van heeft kunnen opsteken.
Bedankt voor de organisatie.

Bedankt voor de moeite Dennie

The Last
Mooie winnaar, al maakte het mij weinig uit wie er ging winnen. En sowieso erg knap dat een redelijk onbekende film zo ver is gekomen, door die indrukwekkende actiescene(s).

Ben van plan binnenkort HardBoiled (en andere John Woo films) ook te gaan kijken.

Heat Rules!!

djelle
Wat een compleet belachelijke winnaar.

Maar niettemin: leuke K.O. Goed gedaan DVD-T!

Oeltras
djelle schreef:
Goed gedaan DVD-T!

Inderdaad!

Bedankt nog voor de goede organisatie Dennie, helemaal top!

Bedankt voor de moeite nog! Best leuk allemaal.

Weinig mee kunnen doen, vanwege 01001110001-problematieken.

Wel een prachtig geïllustreerde KO. Dank!

sweinsteiger
Ik vind de scenes van Kill Bill toch nog het beste.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:10 uur

geplaatst: vandaag om 23:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.