• 143.213 films
  • 7.046 series
  • 21.386 seizoenen
  • 481.229 acteurs
  • 286.445 gebruikers
  • 8.227.865 stemmen

Knock Out: Horrorfilms (2008)

zoeken in:

DVD-T

• 15250 berichten
  • 2625 stemmen

Mooie winnaar idd. Heerlijke film.

Leland Palmer

• 23371 berichten
  • 4234 stemmen

Blij dat The Thing heeft gewonnen. Veel beter dan - het nooit eng wordende - Halloween.

Goldenskull

• 24396 berichten
  • 2798 stemmen

Mooi rijtje tegenstanders verslagen vooral, niet mijn favoriet, maar in ieder geval een aardige winnaar.

Goodfella_90

• 10378 berichten
  • 2319 stemmen

Toevallig eergisteren voor het eerst gezien. Niet de beste winnaar, wel een waardige.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Mooie winnaar!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

bedankt trouwens voor de organisatie!

Erwinner& Die Hard,Willis

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik deed het graag.

BlueJudaskiss

• 10789 berichten
  • 4186 stemmen

Leland Palmer schreef:

- het nooit eng wordende - Halloween.

Onzin.

damianodebeste

• 838 berichten
  • 0 stemmen

Goede winnaar

damianodebeste

• 838 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

bedankt trouwens voor de organisatie!

Erwinner& Die Hard,Willis

idd erg bedankt

dutchtuga

• 16930 berichten
  • 4067 stemmen

Erg mooie winnaar inderdaad. Blij dat het geen moderne horror geworden is. Die hebben nog veel nodig om de tand des tijds te doorstaan. The Thing heeft die makkelijk doorstaan en is nog steeds één van de meest spannende films die er zijn.

Carpenter

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

Ik vind nieuwe horror over het algemeen (!) veel spannender dan die 'oudjes' maar goed The Thing is best wel leuk.

dutchtuga

• 16930 berichten
  • 4067 stemmen

(afbeelding)

Quaest

• 1314 berichten
  • 1733 stemmen

Mooie winnaar!

maxcomthrilla

• 15512 berichten
  • 2511 stemmen

Carpenter blijft blijkbaar een klasse apart tijdens horror KO `s. Ik gun het The Thing op zich wel dat hij Halloween aflost als beste horror - film. Al blijft Halloween tig maal beter natuurlijk en was dat de enige echte waardige winnaar geweest.

Jammer dat films als: Haute Tension ( onneembare vesting ), 28 Days Later, `l Interieur, Rec., Rampo Jigoku, 30 Days of Night, Nattevagten, Suspiria en Braindead zo vroeg verstek lieten gaan. Blijft vreselijk traditioneel hier. Als het maar oud is lijkt men hier soms te denken ( vrolijk stemmend op The Fly & Texas Chainsaw M. notabene )

Over de populariteit van The Excorcist blijf ik mij ook verbazen. Aardige sfeer maar nergens eng, dan ben ik nog banger voor de avonturen die Pipi Langkous beleefd. Over de tand des tijds niet weerstaan gesproken.....

Wel prachtig is die algemene waardering voor Saw hier. Tenminste nog een fijne recente film tussen de hopen stof, die zo nu en dan wel degelijk ( meesterlijk - Halloween ) blijken te zijn.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

The Thing gewonnen dus. Niet mijn favoriet, maar ik kan er wel mee leven. Ben iig blij dat het geen Saw o.i.d. is geworden.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Mijn favoriet is de winnaar geworden!

Halcyon

• 9924 berichten
  • 0 stemmen

Kan er mee leven, al zijn er andere die ik liever zag winnen. Spijtig genoeg is de KO een beetje aan me voorbij gegaan, maar desalniettemin leuk dat hij weer eens georganiseerd werd. Waarvoor dank.

Achmed

• 550 berichten
  • 0 stemmen

Alhoewel ik Dawn of the Dead (Remake) op de top had willen zien. Respecteer ik het besluit van de MM leden!

mikey

• 26513 berichten
  • 4434 stemmen

Mooie winnaar ondanks dat ik invasion en halloween stiekem beter vindt. Invasion is erg kielekiele naar mijn smaak. fnatastisch dat deze film het zo ver heeft geschopt en terecht

klute89

• 3650 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de leuke Knock-Out Erwinner en Die Hard

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

klute89 schreef:

Bedankt voor de leuke Knock-Out

kArIzMa_Movie

• 1289 berichten
  • 334 stemmen

'The Thing' in de finale met 'Halloween'. (The Thing wint met 12-9) Dat is wel een waardige battle, ja.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Halloween beter, maar The Thing is allerminst slecht. The Shining had natuurlijk moeten winnen, maarja, dat zal het anti-Kubrick gehalte van de stemmers wel zijn geweest

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2302 stemmen

orbit schreef:

dat zal het anti-Kubrick gehalte van de stemmers wel zijn geweest

Daar vergis je je dit keer in in. Op een aantal pubertjes na (o.a. C+G) waren de traditionele anti-Kubrick stemmers (OH, Maxcom, KoenR en de rest van de Azië-kliek) grotendeels afwezig. Anders had er vast wel een hedendaags Aziatisch of Frans werkje gewonnen. Ben blij dat het met The Thing gewoon een klassieke Carpenter is geworden.

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2449 stemmen

Kon me geen betere winnaar voorstellen

Leland Palmer

• 23371 berichten
  • 4234 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Onzin.

Zal ik dat maar even voor mezelf bepalen? Ik vind de film niet eng, jij wel. Punt uit toch?

Goldenskull

• 24396 berichten
  • 2798 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Daar vergis je je dit keer in in. Op een aantal pubertjes na (o.a. C+G) waren de traditionele anti-Kubrick stemmers (OH, Maxcom, KoenR en de rest van de Azië-kliek) grotendeels afwezig. Anders had er vast wel een hedendaags Aziatisch of Frans werkje gewonnen. Ben blij dat het met The Thing gewoon een klassieke Carpenter is geworden.

Als het aan mij had gelegen was The Shining verder gegaan, lees je ding heb je echt niks beters te doen dan zeiken op MM?

Onderhond

• 85697 berichten
  • 10251 stemmen

Wanneer een film met Kurt Russell in de hoofdrol een KO wint dan weet je genoeg.

Ik warm me wel aan het idee dat binnen 20 jaar we waarschijnlijk een finale krijgen als Ringu - Saw. De kenners zullen uiteraard erkennen dat deze twee klassiekers erg bepalend zijn geweest voor een heel gevolg aan horrorfilms.

Het slechte acteerwerk is dan ongetwijfeld deel van de charme, net als de melige soundtrack en het slechte acteerwerk in The Thing.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2302 stemmen

Goldenskull schreef:

Als het aan mij had gelegen was The Shining verder gegaan, lees je ding heb je echt niks beters te doen dan zeiken op MM?

Ik huil (lees: zeik) gewoon met de andere wolven in het bos mee. Maar je hoeft je uiteraard niet aangesproken te voelen hoor.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.