- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #3
Laddercompetitie #3
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
0-3
Onbegrijpelijk dat The Descent niet door mag, alleen maar omdat de omgekeerde battle al geweest is, terwijl vaak dood leuk doorgespeeld word als 2x op één dag een film (Elephant laatst nog) gekozen word 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
0-5
109. The Taste of Tea - No Country for Old Men
0-1
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
0-3
Onbegrijpelijk dat The Descent niet door mag, alleen maar omdat de omgekeerde battle al geweest is, terwijl vaak dood leuk doorgespeeld word als 2x op één dag een film (Elephant laatst nog) gekozen word 
Dat is het volgens mij niet, neen, sommigen kunnen het niet verdragen dat SSR de laatste 2 dagen lekker aan het stijgen is... 
2 keer op één dag mag niet... 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Vind het ook nergens op slaan. Het is omgekeerd, so what.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
2-4
Er is enkel een regel die zegt dat je niet meteen een omgekeerde battle mag plaatsen. De rest is gewoon etiquette, en geen regel. Er is geen enkele reden om de battle van The Descent af te kappen.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
2-4
Er is enkel een regel die zegt dat je niet meteen een omgekeerde battle mag plaatsen. De rest is gewoon etiquette, en geen regel. Er is geen enkele reden om de battle van The Descent af te kappen.
Het was een omgekeerde battle... De volgende keer plaats ik opnieuw een nieuwe, want zo kan je blijven doordoen... 
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
108. Per Qualche Dollaro in Più - No Country for Old Men
1-0
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Lad, je plaatst battles, maar geen update, Crash is nog niks gestegen als je niks update wat mij betreft. Is geloof ik al de 10e keer als het niet meer is...
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Lad, je plaatst battles, maar geen update, Crash is nog niks gestegen als je niks update wat mij betreft. Is geloof ik al de 10e keer als het niet meer is...
Crash is wel gestegen... 
Zeker weten... 
Beetje zwak om dat te betwisten he... 
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
Ik geloof niet dat hij dat betwist
Er is niet geupdate dus heeft Crash zijn plaats omhoog nog niet gekregen.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Crash was Innocence voorbij, eerlijk blijven Erwinner...!
De lijst eventjes in je voordeel zetten... zwakjes...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.