- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Wat is de beste dvd van... ? #1
Knock Out: Wat is de beste dvd van... ? #1
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
Ben ook nooit in Azie geweest, maar van jou OH had ik het wel verwacht. En Japan zal best een leuk vakantieland zijn, maar als er 1 land is wat mijn budget niet toelaat, is het Japan wel.
P.S. Reinbo, ik ontken ook niet dat je een Azie-kenner bent, maar van Bollywood films heb je net zo weinig gezien als ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben ook nooit in Azie geweest, maar van jou OH had ik het wel verwacht. En Japan zal best een leuk vakantieland zijn, maar als er 1 land is wat mijn budget niet toelaat, is het Japan wel.
Dat valty best mee. de Yen is in de afgelopen jaren zo'n 40% gedaald. het is goedkoper dan West-Europa. Enkel de reis is duurder.
P.S. Reinbo, ik ontken ook niet dat je een Azie-kenner bent, maar van Bollywood films heb je net zo weinig gezien als ik.
Zou kunnen ik ken er een stuk of twee (Lagaan & Monsoom Wedding) Daarnaast genoeg stukjes, trailers en programma's over gezien om een goed beeld te hebben van de typische Bollywoodfilm. (op zich leuk genre, haal er absoluut niet mijn neus voor op, maar ze zijn gewoon slecht beschikbaar) (Asoka en Bandit Queen reken ik tot het Bollywood genre.)
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2377 stemmen
Zou kunnen ik ken er een stuk of twee (Lagaan & Monsoom Wedding) Daarnaast genoeg stukjes, trailers en programma's over gezien om een goed beeld te hebben van de typische Bollywoodfilm. (op zich leuk genre, haal er absoluut niet mijn neus voor op, maar ze zijn gewoon slecht beschikbaar) (Asoka en Bandit Queen reken ik tot het Bollywood genre.)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Black in de pakketservice?
Zal ik eens doen. 
DVD-T
-
- 15569 berichten
- 3162 stemmen
177 Kantoku · Banzai! - Electric Dragon 80KV
0-3
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
178 Boiling Point - Escape from New York
1-0
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
maar Japan is het mooiste en beste vakantieland ter wereld. 
Maar ook de meest vervuilde land ter wereld. 
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
O ja? bron? Nederland is nog meer vervuild volgens mij.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8576 stemmen
O ja? bron? Nederland is nog meer vervuild volgens mij.
Jullie hebben allbei niet gelijk. Grappig dat Kos om een bron vraagt en dan zelf een verkeerd antwoord geeft
.
China is het meest vervuilde land.
Bron: http://www.biogas.nl/top-5-meest-vervuilende-landen-ter-wereld/
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13147 stemmen
En als je drie andere bronnen zoekt krijg je 3 andere lijstjes. Wat mist bij de statistieken is jaartal en waarop ze eigenlijk gebaseerd zijn.
2-2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me sterk. Heb het zelf als een van de schoonste landen ervaren.Ze recycelen er werkelijk alles en de straten zijn brandschoon. Bovendien staat 85% van het land vol met onbegaanbaar berg/bosgebied.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
China is het meest vervuilde land.
Bron: http://www.biogas.nl/top-5-meest-vervuilende-landen-ter-wereld/
Er staat vervuilENd! Dat zegt niks over de toestand waarin het land momenteel is...
Knisper
-
- 13054 berichten
- 1289 stemmen
Lijkt me sterk. Heb het zelf als een van de schoonste landen ervaren.Ze recycelen er werkelijk alles en de straten zijn brandschoon.
Veel Aziatische landen hebben negatieve gevolgen (Japan wat minder) van de enorme economische groei, waardoor ze inderdaad heel vervuilENd zijn, maar dan weet ik niet of ze het meest vervuild zijn. Het hangt er vanaf welke maatstaven je hanteert.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
180 Catch me if you can - French Connection, Part 2, the
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.