- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Beste Film (2008)
Knock-out: Beste Film (2008)
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8443 stemmen
4-2,
van de week toevallig gezien, vond Vertigo toch een tikkie tegenvallen.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
26. Edward Scissorhands - Saving Private Ryan
1-0
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8443 stemmen
1-1
pfffffffffff Pulp fiction en American History X er al uit.
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
2-1
Hadden we trouwens niet alle 21e Eeuw titels eruit kunnen laten? We weten toch al dat Howl's .... 
Gaat rap met enkele potentiële laatste 32 (op zijn minst) kandidaten, als Donnie Darko, Pulp Fiction en American History X. Toch wel leuk!
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Dit is de niet suffe versie toch?
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
Ik wou net hetzelfde vragen 
Had zelf ook eerst voor Vertigo gestemd, altijd handig om zware films als Pulp Fiction er snel uit te hebben. Maar eigenlijk is Vertigo ook gewoon stevig kut, daarom m'n stem maar weggehaald.
Art
-
- 13507 berichten
- 3670 stemmen
5-2 Edward Scissorhands
Maar wat een slagveld deze ronde! Dan noem ik alleen al het verlies van films als Raging Bull en Pulp Fiction! Gelukkig is dan The Butterfly Effect dan wel weer door!!! 
OlafK
-
- 955 berichten
- 1885 stemmen
27. Anatomy of a Murder - A Love Song for Bobby Long
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3100 stemmen
lol Pulp Fiction, AHX, SPR, Donnie Darko eruit.. dan is er meteen geen sprake van beste film meer, straks ook maar allemaal tegen Mulholland etc stemmen.. krijgen we dit keer Tonari no Totoro als winnaar 
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
Totoro 
Tegen een tegenstanders als Bang Bang kan je niet echt spreken van "gelukkig".
kos
-
- 46782 berichten
- 8927 stemmen
Lol@ er uitgekickte klassiekers tot nu toe.
.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13038 stemmen
Lol@ er uitgekickte klassiekers tot nu toe.
.
Volgens mij doen ze het net erg goed.

