- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
In Taxi Driver zul je bedoelen. Over pretentieuze rotzooi gesproken...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
2 keer gezien. En hij was het echt. Hij bestaat.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
ah daar komen de vergelijkingen weer wegens gebrek aan inhoudelijke argumenten over de film zelf 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
ah daar komen de vergelijkingen weer wegens gebrek aan inhoudelijke argumenten over de film zelf 
En dat zegt iemand die zijn oren naar de recensenten van Cinema.nl laat hangen i.p.v. zelf een oordeel te vellen.
Als je inhoudelijk commentaar wilt moet je bij het Taxi Driver - topic zijn.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
De uitslag spreekt boekdelen. 
Dat riep Kim Jong Il ook toen de verkiezingsuitslag bekend werd 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
En dat zegt iemand die zijn oren naar de recensenten van Cinema.nl laat hangen i.p.v. zelf een oordeel te vellen.
Als je inhoudelijk commentaar wilt moet je bij het Taxi Driver - topic zijn.
?? Dus als ik een mening vorm dat fundeert op een onderbouwd stuk repliek van een journalist is dat,... wat? Onzinnig?
Het betrof niet eens een conclusie, ik schreef " het klinkt als" maar tja, lezen is een vak, dat blijkt 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Dus als ik een mening vorm dat fundeert op een onderbouwd stuk repliek van een journalist is dat,... wat? Onzinnig?
Wel als je de film zelf nog niet gezien hebt. Maar ach ik kan er altijd wel om lachen. Put zelf uit mijn studie ook veel uit literatuur, maar die is dan wel gebaseerd op mijn visie. 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
6-1 Staat mij net wat positiever bij dan Princess, alhoewel het beide zwak materiaal is.
17. Ex-Drummer - 4 Luni, 3 Săptămîni şi 2 Zile
1-0
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
2-1
Prettig van Haze. In volgende ronde stemt Knisper mee op dit bijna-meesterwerk 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Wel als je de film zelf nog niet gezien hebt. Maar ach ik kan er altijd wel om lachen. Put zelf uit mijn studie ook veel uit literatuur, maar die is dan wel gebaseerd op mijn visie. 
Hier kun je trouwens meer over mijn mening lezen Repulsion, je weet wel, die film van Polanski.
Voorts is het tamelijk zorgwekkend dat een student cinema.nl tegenwoordig, schijnbaar, als literatuur beschouwd.... 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Voorts is het tamelijk zorgwekkend dat een student cinema.nl tegenwoordig, schijnbaar, als literatuur beschouwd.... 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen

Betreft ook geen literatuur, heel knap Knisper!
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Ja, getuigen mijn commentaar beschouw ik Cinema.nl als hele serieuze literatuur waar ik veel waarde aan hecht.
Het voorbeeld dat ik aanhaalde was slechts een voorbeeld van een naar mijn mening juiste praktijk - theorie koppeling.