- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Vage reacties? Waar? Toch allemaal best duidelijk imo.
Er werd een actrice geplaatst, en jij zei:
Ik geef deze foto toch een min !? Anders zou ik wel een plus geven. Vaag omdat je zegt dat ze anders wel een plus had gekregen, terwijl je zegt dat je erg kieskeurig bent. Bovendien heb ik je zoveel minnen uit zien delen, dus kom niet met "anders had ze wel een plus gekregen."
.
.
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
En de lelijke hasses van Julia Roberts nog een extreem dikke min.

Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
7+, 11-
Waar? Laten we eens met z'n alle een kijkje terug nemen...
.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
. 
What are you? 9?
Anyway, laat maar. Ik dacht dat we een fatsoenlijk discussie konden voeren, maar dat komt er niet van in, helaas. Je begrijpt er geen snars van
.
-2
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Erg vaag.How old are you? 9?
.Anyway, laat maar. Ik dacht dat we een fatsoenlijk discussie konden voeren, maar dat komt er niet van in, helaas. Je begrijpt er geen snars van
.
.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen

Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Edit: na even gegoogled te hebben verander ik mijn stem toch maar in een minnetje. In Reconstruction heeft ze erg veel charisma en ziet ze er behoorlijk mooi uit, maar via Google blijkt dat ze er erg gemiddeld uitziet.
7-
niethie
-
- 7319 berichten
- 7261 stemmen
Kirsten Dunst (die inderdaad ook alweer 1000 keer is langsgeweest) krijgt zeker met deze foto ook 10-?
The Virgin Suicides en Spiderman zag ja. Daarna heb ik haar nooit meer zo opvallend mooi gevonden, en zeker niet op deze foto nee...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Dus wat is de stand nu na de wijziging van Animosh?
1+, 8- ?
Een goede les om de volgende keer je bericht gewoon ongewijzigd te laten staan en een nieuwe neer te pennen. Voorkomt verwarring.
/edit: goed bedoeld trouwens 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Toen ik het wijzigde was het nog het op één na laatste bericht, dus ik ging ervan uit dat het wel gezien zou worden, maar bij deze:
Na even gegoogled te hebben verander ik mijn stem toch maar in een minnetje. In Reconstruction heeft ze erg veel charisma en ziet ze er behoorlijk mooi uit, maar via Google blijkt dat ze er erg gemiddeld uitziet.
1+, 8-
Edit: goed ontvangen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.