- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ze heeft echt wel iets vind ik.
1+ Niet genoeg voor een dikke +, maar geen min waard.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2650 stemmen
Als het gaat om dat wijf in het midden is ze knetterlelijk.
0+, 7-
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
1+
In de film ziet ze er een stuk mooier uit dan op deze still.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zeker weten! Er zijn helaas vrijwel geen afbeeldingen van deze brunette op google te vinden. In Le Conseguenze dell'Amore (2004) spat de schoonheid van deze dame van het scherm af. Dat is Wibro helemaal met mij eens, zoals iedereen bij de berichten bij deze film kan lezen. Helaas doet genoemde gebruiker die zijn avatar aan de man met bril links op deze afbeelding heeft ontleend in tegenstelling tot vele know nots niet mee aan dit spel.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Je kan toch gewoon een printscreen maken? Dan kan je helemaal zelf beslissen welke afbeelding je op de site plaatst.
Nu heb je me trouwens wel erg benieuwd gemaakt naar de reacties van wibro - ik ga de berichten bij de film onmiddellijk doorspitten. 
!!!!*Lucky
-
- 3933 berichten
- 2935 stemmen
0+, 6- It's raining min. Halleluja
.
hahaha, hoe kom je erop! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
0+, 6- It's raining min. Halleluja
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ Animosh Je hebt mijn zegen om door middel van het maken van een printscreen een betere afbeelding van deze brunette te plaatsen, omdat ik weet dat haar schoonheid op de door mij geplaatste afbeelding onvoldoende naar voren komt. Dan kunnen alle know nots zich achter de oren krabben.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Als ik google krijg ik deze foto's:

![]()
Toch niet de knapste in mijn ogen..
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik vind haar op de tweede en derde foto wel knap. Deze afbeeldingen zijn beter dan de door mij geplaatste afbeelding. Ze komen echter nog steeds niet in de buurt van haar schoonheid in genoemde film, zoals Animosh eerder ook al aangaf. Waar blijft Wibro?
Animosh
-
- 4665 berichten
- 540 stemmen
Ik vind haar op die foto's ook totaal niet mooi, dus ik begrijp maar al te goed dat mensen haar nu niet aantrekkelijk vinden, maar in de film zelf getuigt ze door een combinatie van haar ogen en haar uitstraling van een klassieke schoonheid die je maar zelden ziet bij actrices. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
in de film zelf getuigt ze door een combinatie van haar ogen en haar uitstraling van een klassieke schoonheid die je maar zelden ziet bij actrices.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.