- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #2
Knappe (?) actrices game #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hoewel ik niet de moeite heb genomen naar mooiere afbeeldingen van de vorige actrice op google te zoeken kan ik Erwinner geen ongelijk geven. Het is tijd voor nieuw vlees. It ain't me this time. Wie gooit de volgende dame in de strijd?
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Tjah, pure dames vallen precies hier niet in de smaak.
Tot ge WHRJ ziet. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik stel mijn oordeel nog even uit in de hoop dat HarmJanStegenga enkele foto's van deze actrice toevoegt waarbij ik minder pijn aan mijn nek krijg.
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3108 stemmen
Ik stel mijn oordeel nog even uit in de hoop dat HarmJanStegenga enkele foto's toevoegt waarbij ik minder pijn aan mijn nek krijg.
droog 
(google hielp bij mij niet, ik schrok me dood toen ik een foto zag waar haar lippen nog al raar deden
)
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4964 stemmen
Mwah, ik vind dit wel een mooie foto. Ik kon geen actrice vinden, heb even wat rondgezocht en kwam haar toevallig tegen. Ik ga niet meer foto's zoeken. Snap niet wat hier nou zo lelijk aan moet zijn trouwens... Leuk dat net speranza zo'n opmerking plaatst, terwijl die een record lelijke wijven plaatsen op zijn naam heeft.
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3108 stemmen
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8592 stemmen
Leuk dat net speranza zo'n opmerking plaatst, terwijl die een record lelijke wijven plaatsen op zijn naam heeft.
Daar zit ook wel een kern van waarheid in.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8592 stemmen
Mwah, ik vind dit wel een mooie foto. Ik kon geen actrice vinden, heb even wat rondgezocht en kwam haar toevallig tegen. Ik ga niet meer foto's zoeken. Snap niet wat hier nou zo lelijk aan moet zijn trouwens...
Een - wil niet automatisch zeggen dat ze lelijk is. Je hebt ook vrouwen die niet knap zijn, maar ook niet lelijk. Dit is er zo eentje van dus.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4964 stemmen
Ik vind het wel jammer dat iedereen nu zelf weer op google moet gaan zoeken om een goed oordeel over deze actrice te kunnen geven.
Mwah, even je hoofd opzij doen is een kleine moeite. Voor jou niet dan, vanwege je nek, maar dan draai je het scherm gewoon even 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mwah, ik vind dit wel een mooie foto. Ik kon geen actrice vinden, heb even wat rondgezocht en kwam haar toevallig tegen. Ik ga niet meer foto's zoeken. Snap niet wat hier nou zo lelijk aan moet zijn trouwens... Leuk dat net speranza zo'n opmerking plaatst, terwijl die een record lelijke wijven plaatsen op zijn naam heeft.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4964 stemmen
Bovendien doe ik meer moeite dan jou om mijn actrices te promoten.
Waarom zou ik haar promoten? Ik plaats haar niet omdat ik haar zo mooi vind ofzo. Heb even rondgezocht op het net, toen haar maar gekozen, omdat ze nog nooit was geweest.
Mijn laatste twee actrices hebben overigens op glanzende wijze deze strijd gewonnen.
Que? Als het daar om ging had ik wel wat meer moeite gedaan om te zoeken. Het is geen wedstrijdje hoor, voor zover je dat nog niet wist.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3069 stemmen
3-
Is zij dat vrouwtje uit The Office US?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Een - wil niet automatisch zeggen dat ze lelijk is. Je hebt ook vrouwen die niet knap zijn, maar ook niet lelijk. Dit is er zo eentje van dus.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
3+ 4-
Vind der op deze foto best wel een leuk gezicht hebben hoor. Niets mis mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.