• 17.872 nieuwsartikelen
  • 183.891 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.707 acteurs
  • 200.917 gebruikers
  • 9.505.780 stemmen

Knappe (?) actrices game #2

zoeken in:

ROOSKY

• 29925 berichten
  • 8262 stemmen

1+, 5-

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

2+ , 5-

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

2+6-

DeCol

• 7009 berichten
  • 3069 stemmen

2+ 7-

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

8-

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

9-

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

10- Bah, deze mag LAd hebben.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hoewel ik niet de moeite heb genomen naar mooiere afbeeldingen van de vorige actrice op google te zoeken kan ik Erwinner geen ongelijk geven. Het is tijd voor nieuw vlees. It ain't me this time. Wie gooit de volgende dame in de strijd?

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Tjah, pure dames vallen precies hier niet in de smaak.

Tot ge WHRJ ziet.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4964 stemmen

(afbeelding)

Rashida Jones

Spetie

• 38871 berichten
  • 8592 stemmen

1-

Goldenskull

• 24417 berichten
  • 3108 stemmen

2-

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik stel mijn oordeel nog even uit in de hoop dat HarmJanStegenga enkele foto's van deze actrice toevoegt waarbij ik minder pijn aan mijn nek krijg.

Goldenskull

• 24417 berichten
  • 3108 stemmen

speranza schreef:

Ik stel mijn oordeel nog even uit in de hoop dat HarmJanStegenga enkele foto's toevoegt waarbij ik minder pijn aan mijn nek krijg.

droog

(google hielp bij mij niet, ik schrok me dood toen ik een foto zag waar haar lippen nog al raar deden )

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Over welke lippen heb je het?

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4964 stemmen

Mwah, ik vind dit wel een mooie foto. Ik kon geen actrice vinden, heb even wat rondgezocht en kwam haar toevallig tegen. Ik ga niet meer foto's zoeken. Snap niet wat hier nou zo lelijk aan moet zijn trouwens... Leuk dat net speranza zo'n opmerking plaatst, terwijl die een record lelijke wijven plaatsen op zijn naam heeft.

Goldenskull

• 24417 berichten
  • 3108 stemmen

speranza schreef:

Over welke lippen heb je het?

whaha.

De lippen op haar gezicht

Spetie

• 38871 berichten
  • 8592 stemmen

Leland Palmer schreef:

Leuk dat net speranza zo'n opmerking plaatst, terwijl die een record lelijke wijven plaatsen op zijn naam heeft.

Daar zit ook wel een kern van waarheid in.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8592 stemmen

Leland Palmer schreef:

Mwah, ik vind dit wel een mooie foto. Ik kon geen actrice vinden, heb even wat rondgezocht en kwam haar toevallig tegen. Ik ga niet meer foto's zoeken. Snap niet wat hier nou zo lelijk aan moet zijn trouwens...

Een - wil niet automatisch zeggen dat ze lelijk is. Je hebt ook vrouwen die niet knap zijn, maar ook niet lelijk. Dit is er zo eentje van dus.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4964 stemmen

speranza schreef:

Ik vind het wel jammer dat iedereen nu zelf weer op google moet gaan zoeken om een goed oordeel over deze actrice te kunnen geven.

Mwah, even je hoofd opzij doen is een kleine moeite. Voor jou niet dan, vanwege je nek, maar dan draai je het scherm gewoon even

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Leland Palmer schreef:

Mwah, ik vind dit wel een mooie foto. Ik kon geen actrice vinden, heb even wat rondgezocht en kwam haar toevallig tegen. Ik ga niet meer foto's zoeken. Snap niet wat hier nou zo lelijk aan moet zijn trouwens... Leuk dat net speranza zo'n opmerking plaatst, terwijl die een record lelijke wijven plaatsen op zijn naam heeft.

Als je nooit een foto plaatst kun je ook geen record "lelijke wijven plaatsen" halen. Bovendien doe ik meer moeite dan jou om mijn actrices te promoten. Het woord lelijk heb ik uit respect voor alle vrouwen nog nooit in de mond genomen. Sterker nog. Ik wil mijn oordeel over deze actrice nog steeds uitstellen. Met deze opstelling maak je het mij echter niet makkelijk. Mijn laatste twee actrices hebben overigens op glanzende wijze deze strijd gewonnen.

Leland Palmer

• 23806 berichten
  • 4964 stemmen

speranza schreef:

Bovendien doe ik meer moeite dan jou om mijn actrices te promoten.

Waarom zou ik haar promoten? Ik plaats haar niet omdat ik haar zo mooi vind ofzo. Heb even rondgezocht op het net, toen haar maar gekozen, omdat ze nog nooit was geweest.

speranza schreef:

Mijn laatste twee actrices hebben overigens op glanzende wijze deze strijd gewonnen.

Que? Als het daar om ging had ik wel wat meer moeite gedaan om te zoeken. Het is geen wedstrijdje hoor, voor zover je dat nog niet wist.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3069 stemmen

3-

Is zij dat vrouwtje uit The Office US?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

1+, 3-

Edwin Pindahaai

• 648 berichten
  • 293 stemmen

wat! 2+ denk

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

Een - wil niet automatisch zeggen dat ze lelijk is. Je hebt ook vrouwen die niet knap zijn, maar ook niet lelijk. Dit is er zo eentje van dus.

Daar sluit ik me na uitgebreid speurwerk op google helemaal bij aan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

4-

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

3+ 4-

Vind der op deze foto best wel een leuk gezicht hebben hoor. Niets mis mee.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

3+5-

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

4+, 5-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.