- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Onbekende Parels 2008
Knock-Out Onbekende Parels 2008
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Je haalt hier natuurlijk (weer eens) meerdere zaken door elkaar. Dat is nl. de lijst waarvan uitgegaan werd bij het bepalen van de titel van de KO. Dat de bekendere films doorgaan, hangt van de stemmers af.
Verder had ik geloof ik nog niet echt eerder dit topic gezien. Als ik wel regelmatig had gestemd had ik zeker op de beste onbekende parel gestemd. Niet op de beste klassieker. Als ik trouwens naar de eerste ronde kijk zie ik alleen maar een groter aantal bekende parels. Dat daar nu toevallig ook films tussenstaan die idd. wat onbekender zijn, is wel een plus ja. Jammer dat die er dan uitgewipt zijn. Misschien volgende keer een kleinere lijst? Mensen stemmen toch, ook al zagen ze beide films niet.
Mooi betoog over het waarom, wat ik op zich wel snap of anders wel wil snappen. Maakt het mislukken van deze KO er niet minder om.

Het is het falen van deze KO, waar ik moeite mee heb; of eerder de verbazing bij het zien van uitsluitend bekende titels bij de laatste 32. Dat algemene topic houd ik niet bij. Mag ik er daarom geen opmerking over maken? Vind die KO sowieso al niet zo leuk en boeiend meer. Deze leek me wel leuk, maar was dat dus niet. Snap dat je het niet leuk vindt dat ik iets afzeik, waar jij veel moeite in hebt zitten, maar mijn kritiek blijft staan. Maar joh, ben al lang blij dat ik dit links kan laten liggen zonder iets interessants te missen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Maar joh, ben al lang blij dat ik dit links kan laten liggen zonder iets interessants te missen.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Zeik niet. Ik plaats wat ik wil.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik denk dat vooral het woord 'onbekend' hier ongelukkig is. De knock-out was vooral bedoelt om films met onder de 150 stemmen een kans te geven in een knock-out. Maar toen werden het ineens 'onbekende parel' genoemd, terwijl 'onderbekeken parels' beter was geweest.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
4. Pather Panchali - Höstsonaten
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
3-0, beiden geweldig mooie films trouwens.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
6-2 Pfff, bijna onmogelijke keuze. 2 film die zo m'n top-10 in kunnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5. Sunrise: A Song of Two Humans - Battaglia di Algeri,
1-0 positieve verrassing van de pakketservice
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
4. Pather Panchali - Höstsonaten
7-3