- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
126. Franky Four Fingers (Benicio del Toro, Snatch.) - Police Chief Bill Gillespie (Rod Steiger, In the Heat of the Night)
1-0
citybird
-
- 4964 berichten
- 4143 stemmen
127. Brian Stimpson (John Cleese, Clockwise) - Laura Hunt (Gene Tierney, Laura)
1-0
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
3-2 Sterke persoonlijkheid, Laura rocks.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Verder heb je wel erg oppervlakkig naar True Romance gekeken, zo krijg ik het idee.
Het is dan ook een oppervlakkige film 
En daarnaast is het al veel te lang geleden dat ik de film zag, maar ik heb ook geen zin hem opnieuw te proberen. Alleen de scène met Hopper en Walken was leuk; voor de rest een slechte film. Maar voel je vrij om me uit te leggen waarom Alabama zo gestoord was dan.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
De laatste van deze ronde:
128. Finbar McBride (Peter Dinklage, The Station Agent) - Alien (Bodaji Badejo, Alien-reeks)
1-0 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben al bezig met de lotingen voor de volgende ronde!
1-2 Alien
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het is dan ook een oppervlakkige film 
En daarnaast is het al veel te lang geleden dat ik de film zag, maar ik heb ook geen zin hem opnieuw te proberen. Alleen de scène met Hopper en Walken was leuk; voor de rest een slechte film. Maar voel je vrij om me uit te leggen waarom Alabama zo gestoord was dan.
Omdat ze nadat ze in elkaar geslagen is nog de kracht kan vinden om Michael Madsen met en wasbak dood te meppen. En ze houdt van de Streetfighter series 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Omdat ze nadat ze in elkaar geslagen is nog de kracht kan vinden om Michael Madsen met en wasbak dood te meppen. En ze houdt van de Streetfighter series