- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Acteurs (2007)
Knock-out: Acteurs (2007)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
11 stemmen voor Norton tegen Stewart niet te geloven 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
0-2 Met overmacht. Heb een hekel aan die Nicholson die altijd precies hetzelfde doet met die irritante grijns van hem.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
James Stewart in de finale. Ik had nooit durven dromen dat dat mogelijk zou zijn 
2-2 Nicholson
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Dit was een mooie finale geweest 
6-3 Jack Nicholson 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
8-3 Al Pacino heeft 3 uitstekende rollen, Jack Nicolson wel meer.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Maar ook een ietwat saaie. Met Stewart erin is het al wat verrassender.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
9-4 Pacino
Ga nu allemaal maar eens Mr. Smith Goes To Washington kijken 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
0-2 Met overmacht. Heb een hekel aan die Nicholson die altijd precies hetzelfde doet met die irritante grijns van hem.
Kijk as good as it gets, about smith, shining, cuckoo's nest en terms of endearment maar eens achter elkaar.. ik daag je uit om aan te wijzen in welke films hij precies hetzelfde doet
En die droeve oogopslag van Pacino is ook altijd dezelfde.. net als zijn schmiermomenten, is bijna geen acteur die daaronderuit komt trouwens.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
James Stewart in de finale. Ik had nooit durven dromen dat dat mogelijk zou zijn 
2-2 Nicholson
Toch niet echt terecht !
Het is teveel van hetzelfde, drama, western of thriller het maakt niet uit. Je hebt altijd het idee dat je gewoon naar Jimmy Stewart zit te kijken.
Maar verder niks mis mee 
In sommige films werkt dat trouwens wonderwel, bijvoorbeeld Vertigo of Mr. Smith Goes to Washington.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Maar eerst nog even blijven om op Stewart te stemmen!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
die laatste ken ik niet meer in die eerste drie zie ik zeker overeenkomsten. The Shining en One Flew zelfs enorm veel. Is voor mij zowat dezelfde rol. Vooral veel gekke bekken en af en toe de grijns en iedere filmliefhebber vindt het blijkbaar weer geniaal. Nu kan ik one flew nog erg waarderen omdat het de eerste film met nicholson was die ik zag maar heb me daarna voornamelijk geergerd aan hem.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
die laatste ken ik niet meer in die eerste drie zie ik zeker overeenkomsten. The Shining en One Flew zelfs enorm veel. Is voor mij zowat dezelfde rol. Vooral veel gekke bekken en af en toe de grijns en iedere filmliefhebber vindt het blijkbaar weer geniaal.
Chinatown, The Pledge, Hoffa of The Departed zijn toch weer anders