menu

Film / Filmgames / Knock Out: Posters (2007)

zoeken in:
5-21

slechte finale

Overtuigend winnaar, prachtige poster, Apocalypse Now voor de tweede keer in de finale geklopt. Had liever nog een iets andere finale gezien, twee posters die meer aan elkaar gewaagd waren, maar uiteindelijk is het een dikke persoonlijke favoriet die wint.

(afbeelding)

0 stemmen en door niemand gezien, maar wel KO winnaar

Niks te klagen met 10 eigen nominaties bij de laatste 16

Mooie winnaar

Het feit dat niemand de film nog gezien heeft, is positief. Zo kon niemand met de film in het achterhoofd stemmen, en vormde het als het ware een autonome bron.

Een kunstwerk als winnaar, jeeeej!

There is a God after all.

Wat mij betreft de oververdiende winnaar van deze knock-out...en waarom niet meteen van de volgende jaren...

Deels onverwacht heeft bovendien geen enkele van nominaties de laatste 16 gehaald, al kan ik dat in dit eigenste geval vingervlug vergeten.

Dit was ook zeker één van mijn favorieten, prachtige winnaar!

Joechei, mijn favoriet. Prachtige winnaar.

schitterende poster blij dat deze gewonnen heeft en niet dat onding van Apocalypse

kiriyama
Geweldige winnaar natuurlijk, jammer dat die van AN zo ver is gekomen. Vind hem zelf eerlijk gezegd lelijk.

Mooie winnaar. Die poster van AN is ook erg mooi trouwens.

dragje
Apocalypse Now vind ik toch mooier. Ik heb mooiere posters gezien in ieder geval dan deze twee.

Ik vind ze beiden niet zo mooi, wat iedereen nou in Apocalypse Now ziet snap ik ook niet.

dragje
Nou, Apocalypse now is niet mijn favoriet nee, maar ik vind de rode haast beklemmende gloed en het geheel wel de film representeren.

Fugly font en goedkoop gefilterde foto zijn sprekend inderdaad

MXO
De twee mooiste posters die ik heb gezien bij de Knock Out komen in de finale. Prachtig. Ik heb niet vaak meegespeeld, maar ik ben ontzettend blij met de winnaar!

dragje
Onderhond schreef:
Fugly font en goedkoop gefilterde foto zijn sprekend inderdaad

Het is maar goed dat u geen ontwerper bent van beroep

Ik had liever Vital in de finale gezien, maar de winnaar is best oke verder. Die film maar eens gaan kijken. Gewoon te krijgen bij de gemiddelde dvdboer?

Mooie winnaar en en passant de meest boeiende, leukste Knock Out sinds tijden. Goed was te merken dat er door quasi alle users voor de poster en niet voor de film werd gestemd. Top !

Eigenlijk was voor mij de finale gisteren al gespeeld (Yumenara Vs. American Astronaut). Persoonlijk blijf ik een lichte voorkeur voor de 2de koesteren. Contrastrijk zwart-wit heeft bij mij vaak een streepje voor. Zeker in combinatie met zo'n uitgekiende compositie, en niet te vergeten die sferische zweem stoom.

Maargoed, nogmaals terechte winnaar.

dragje schreef:
Het is maar goed dat u geen ontwerper bent van beroep

Met 10 nominaties bij de laatste 16 hebt u de meerderheid deze keer jammer genoeg niet aan uw kant. Aangezien je daar zo vatbaar voor bent, toch nog even over nadenken.

dragje
Onderhond schreef:
(quote)

Met 10 nominaties bij de laatste 16 hebt u de meerderheid deze keer jammer genoeg niet aan uw kant. Aangezien je daar zo vatbaar voor bent, toch nog even over nadenken.

Mijn beste, het betreft slechts een " spelletje ". Neem het toch niet zo serieus allemaal....

Mjah, wie neemt er hier wat nu serieus ?

Ik mag je toch wel even van repliek bedienen.

dragje
Dat mag.

Maar u roept schijnbaar in het wilde weg "van alles" om voorts hier conclusies aan te verbinden die serieus kant noch wal raken.

Ten eerste ben ik hier, zoals u beweerd, "vatbaar" voor. Hoe u hierbij komt is voor mij dan werkelijk een raadsel.

Zo beweerde u kort geleden nog dat ik een "stem" uitbracht op een film in de "filmladder" die ik niet gezien "zou" hebben louter omdat ik de betreffende film geen stem had gegeven.

Begrijp me niet verkeerd, het is verder geen halszaak hoor! Alleen het lijkt mij raadzaam eerst te vragen hoe zaken in elkaar steken i.p.v. lukraak conclusies eraan te verbinden die niet bestaan. That's all

kiriyama
dragje schreef:
Dat mag.

Maar u roept schijnbaar in het wilde weg "van alles" om voorts hier conclusies aan te verbinden die serieus kant noch wal raken.

Ten eerste ben ik hier, zoals u beweerd, "vatbaar" voor. Hoe u hierbij komt is voor mij dan werkelijk een raadsel.

Zo beweerde u kort geleden nog dat ik een "stem" uitbracht op een film in de "filmladder" die ik niet gezien "zou" hebben louter omdat ik de betreffende film geen stem had gegeven.

Begrijp me niet verkeerd, het is verder geen halszaak hoor! Alleen het lijkt mij raadzaam eerst te vragen hoe zaken in elkaar steken i.p.v. lukraak conclusies eraan te verbinden die niet bestaan. That's all

Ongeveer net zoals jij doet dus.

Prachtige winnaar en terecht ook. De poster heeft in anderhalve week tijd zowat een fanbase opgebouwd, ondanks dat hij bij (vrijwel) niemand bekend was.

Ik vond het in ieder geval leuk om eens een knock-out te organiseren en de afsluiting geeft me een vervuld gevoel.

dragje schreef:

Je zegt het zelf net. . Hoe ik er dan aan kom ? Wanneer iemand er bij elke tweede stem de motivatie van de meerderheid en "de algemene opinie" bijhaalt om zichzelf te justifiëren is die conclusie snel getrokken.

Verder dank aan Knisper voor het organizeren van de KO

kiriyama
Onderhond schreef:
(quote)

Je zegt het zelf net.

Verder dank aan Knisper voor het organizeren van de KO

Idd. was een mooie KO knisper.

Vond ik ook. Dus ik heb het met plezier gedaan.

Voor de feitjesfans onder ons; hier zijn alle wedstrijden van de winnaar op een rijtje:

1e ronde: A Casa - Ghost in the Shell 2: Innocence - Yumenara Samete 1-2-8
2e ronde: C‘est arrivé près de chez vous - Yumenara Samete 4-10
3e ronde: Love and Honor - Yumenara Samete 5-11
4e ronde: Yumenara Samete - Innocence 12-5
5e ronde: An American Astronaut - Yumenara Samete 11-14
Kwartfinale: In the Mood for Love - Yumenara Samete 5-16
Halvefinale: Yumenara Samete - Re-Cycle 18-5
Finale: Apocalypse Now - Yumenara Samete 5-20

Vooral de laatste drie duels oppermachtig.

Duidelijk terecht inderdaad in de cijfertjes. Alleen tegen AAA had hij het even moeilijk.

Lekker snel en goed geregelde knock-out, complimenten ook van mij

dragje
Onderhond schreef:

Je zegt het zelf net. .

Jeetje, wat kinderachtig zeg haha

Nou, zoals u al begrijpt, dat betrof een tikfout. In het kader van het ontkennen van een "statement" lijkt het mij overduidelijk dat hier had moeten staan dat ik hier niet vatbaar voor ben. Waarom zou ik anders vragen hoe u tot die "conclusie" komt immers?

Hoe ik er dan aan kom ? Wanneer iemand er bij elke tweede stem de motivatie van de meerderheid en "de algemene opinie" bijhaalt om zichzelf te justifiëren is die conclusie snel getrokken.

" justifiëren " ? Wartaal. Maar dat terzijde.

Ik vind het serieus prima verder dat zo'n poster veel waardering krijgt. Ik vind het ook serieus prima dat iemand een "prettig" gevoel krijgt als hij/zij ziet dat een poster veel stemmen haalt.

Laat dit duidelijk zijn! En daarmee is voor mij het hoofdstuk gesloten.

Onderhond schreef:

0 stemmen en door niemand gezien, maar wel KO winnaar

Waar staat die film hier op MovieMeter, ik kan hem niet vinden. Perfect Blue is hem toch niet?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:40 uur

geplaatst: vandaag om 19:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.