- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Dr. No hoort niet in deze KO thuis.
Ach, er waren wel films die minder pasten in deze KO 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12852 stemmen
Bah. Dead Leaves verloren van Blade Runner 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Zonde van Dead Leaves.
But then again stem je Wicker Man eruit zonder hem gezien te hebben.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
But then again stem je Wicker Man eruit zonder hem gezien te hebben.
The Wicker Man lijkt mij interessant maar ik ben er eigenlijk zeker van dat ik hem niet beter ga vinden dan Tesis, die ik een 4,5* geef. 
Ik heb hem al een keertje in mijn handen gehad maar de hoes was zo lelijk dat ik hem toch maar liet liggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Absurde stand!
Aardig Spaans thrillertje tegen uber-cult
NB. Gaat hier niet om the Wicker Man remake met Nicolas Cage!
5-4 natuurlijk!
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik vond Tesis een goede, spannende triller die over een bepaald (pervers) soort "cult-films" ging.
Dat zij die beide gezien hebben, hem een betere cult-film vinden dan Wicker Man, vind ik nogal bizar.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Vind het ook nogal vreemd dat mensen tesis een betere cult! film vinden. Daarbij wordt er ook gestemd terwijl wickerman niet is gezien. Zou toch wel erg zijn als hierdoor The Wickerman eruit gaat
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Ik vind dit ook een opmerkelijke stand. Ik heb enkel Tesis gezien, overigens een prima film, maar om die nou te bestempelen als cult? Neen. Als ik berichten lees bij The Wicker Man of op andere filmsites, dan komt die film naar voren als übercult. Ik kan het ook mis hebben. Al denk ik, gezien sommige reacties hier, dat ik toch wel gelijk heb 
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
Ik vind dit ook een opmerkelijke stand. Ik heb enkel Tesis gezien, overigens een prima film, maar om die nou te bestempelen als cult? Neen. Als ik berichten lees bij The Wicker Man of op andere filmsites, dan komt die film naar voren als übercult. Ik kan het ook mis hebben. Al denk ik, gezien sommige reacties hier, dat ik toch wel gelijk heb 
We stemmen toch op de beste cultfilm en niet op de übercult film? 
Daarbij is Tesis zeker wel cult te noemen. Kreeg vooral meer bekendheid naarmate mensen opmerkten dat dit van dezelfde regisseur als Abre Los Ojos en The Others was.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Wat jij zegt, we stemmen op de beste cultfilm. Als Tesis cult zou zijn had ie mijn stem gehad. Maar ik zal wel een ander beeld van cult hebben.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
[
We stemmen toch op de beste cultfilm en niet op de übercult film? 
Maar zoals gezegd heb je Wicker Man niet gezien. Je kan er dus geen idee van hebben of je hem een betere cultfilm vindt dan Tesis
Als Wicker Man nu in een soort genre te vatten zou zijn, kan ik het begrijpen. Zelf heb ik het bvb. niet voor bloederige horror of oorlogsfilms. Maar Wicker Man is toch redelijk uniek. Goed of slecht valt natuurlijk over te discussiëren, maar niet zonder de film gezien te hebben.