- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Een kerel met een accent likt een bal, hohoho als dat geen seksuele suggestie is... 
Goh wat kortzichtig.... daar gaat voor mij de grap totaal niet over. The Jesus is een brilliante absurde creatie die een schitterende entree krijgt. het shot waarin hij de bal op de camera afgooid is dan ook het hoogtepunt (geen sexuele suggestie) van die scene. Visueel pareltje.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Je moet wel erg weinig gevoel voor humor hebben om niet te zien dat die scene oergeestig is. Eind van PoG is mooi, maar achter elke andere film was het allang weggestemd.
Deze scène uit PoG vind ik op zichzelf juist al heel mooi. Maar dat hij op het einde van deze film staat maakt hem alleen maar sterker. Zelden een scène gezien die zo perfect een film afsluit. Duidelijk mijn favoriet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
28 lost highway - tripscene in gevangenis - Dolls - Moment van herkenning in sneeuw
0-1 
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Goh wat kortzichtig.... daar gaat voor mij de grap totaal niet over. The Jesus is een brilliante absurde creatie die een schitterende entree krijgt. het shot waarin hij de bal op de camera afgooid is dan ook het hoogtepunt (geen sexuele suggestie) van die scene. Visueel pareltje.
Tja, vele users zullen het wel met je eens zijn maar ik snap niets van de populariteit van The Jesus.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2845 stemmen
2-4 Lost Highway kent betere scènes.
mister blonde
-
- 12697 berichten
- 5830 stemmen
29 The Shining: “All work and no play make Jack a dull boy.” North by Northwest - vliegtuig
0-1