menu

Film / Filmgames / De grote Kerst 1024 scene knock out!

zoeken in:
12-10

Flauwe finale.

maar wel spannend

basketballerke
Vind hem sowieso ook niet flauw, maar het had wel beter gekund.

Reinbo
Niks flauws aan twee meesterlijke en beroemde scenes uit twee meesterlijke films. Al vind ik the Shoot out van OUATIA niet echt 1 scene, de flash back is verweg het sterkst, maar is voor mij een andere scene.

Het gaat wel veel minder snel dan de kwart-finales van daarnet, die waren in 5 minuten voorbij.

de flash back is verweg het sterkst

Zeker weten.

Reinbo
Hier kan iedereen zijn favoriet opgeven. Zie het als een soort cooling down.

13-10

Mug
14-11

15-11

Beslissende stem lijkt me zo

basketballerke
mooie winnaar, en weer dezelfde film!

En we hebben een winnaar!

De winnaar!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://image.guardian.co.uk/sys-images/Film/Pix/pictures/2006/05/04/west3.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

killerbee schreef:
15-11

Beslissende stem lijkt me zo

Hehe, dat is ook je allereerste stem van deze KO, en direct de laatste officiële

Once Upon a Time in the West weer kampioen, en dat met een andere scene; Proficiat.

Reinbo
Mooie winnaar, al ben ik het er niet mee eens, dat de flash back er onderdeel van uitmaakt. En dat is wel de sterkse scene van OUATITW.

Nu naar het IFFR en daarna mijn echte leven weer een beetje oppakken.

arkadi
thx Reinbo. You did a great job

redelijk leuke winnaar!!

Heb OUATITW nog liggen (al een hele tijd eigenlijk).

Maar ziet er een razend indrukwekkende scene uit. Cowboys! Redelijk desastreus verloop van de KO, waarbij een combinatie van saaiheid en imago het veel te makkelijk haalde.

Het zijn toch altijd dezelfde die winnen hoor.
Had liever de eindscène uit Fight Club of de oorscène uit Reservoir Dogs zien winnen.
Kubrick wint btw ook bijna elke KO, die tripscène is ietsjes te hoog geprezen hoor.

En nog één ding wil ik kwijt:
Bedankt voor deze fantastische KO, Reinbo!

Het blijft genieten dat de zuurpruimen altijd wel weer door blijven ratelen over de zogenaamde onverdiende winnaars tijdens de KO, hoe onverdient de uiteindelijke KO winnaar aan zijn titel is gekomen of op wat voor flauwe manier de KO is verlopen.

Aardige winnaar.

Goede winnaar en goed georganiseerd Reinbo, mijn complimenten.

Reinbo
Onderhond schreef:
Heb OUATITW nog liggen (al een hele tijd eigenlijk).

Maar ziet er een razend indrukwekkende scene uit. Cowboys!

Maak je geen zorgen, komt geen koe in voor.

Huurlingen, boeven en bandieten des te meer.....

Winnaar waar ik goed mee kan leven.

R.I.P. Charles Bronson

Onderhond schreef:
Maar ziet er een razend indrukwekkende scene uit. Cowboys!

Topwinnaar! De op een na mooiste scène ooit (het is uiteraard nooit helemaal goed )! Wat mij betrefd hoort de flahsback hier wel bij, maar ook zonder flashback nog steeds een meer dan waardige winnaar. Waarschijnlijk ook het mooiste stukje filmmuziek ooit.

Jammer dat ik de laatste rondes gemist heb. Die 2001-scène is leuk, maar waarom hij tot zo ver komt is mij toch wel een raadsel. 2001 heeft veel betere scènes. Maar het grootste mysterie is toch wel die oorscène uit Reservoir Dogs. Wat hebben jullie daar toch mee?

Wel blij verrast dat The Killing bij de laatste 16 zat. Die scène is echt goed.

The One Ring schreef:
Maar het grootste mysterie is toch wel die oorscène uit Reservoir Dogs. Wat hebben jullie daar toch mee?

't was iets van na 1980 waar de mensen op konden stemmen.

lowhusky
ik vind de scene die wint niet de beste scene aller tijden

Nee, maar mooie uitslag zeker weten Goede k.o

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.