• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.014 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.247 stemmen

Knock-Out: Beste einde (voorronde)

zoeken in:

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik wil best meegaan in de nieuwe loting, maar waar plaatsen we de nieuwe lotingen? Het begint een beetje chaotisch en overzichtsloos te worden. Ook vind ik dat eerder gespeelde lotingen gewoon geldig zijn. Body Snatchers ligt er, hoe jammer het ook mag zijn, gewoon uit.

Wel wil ik zeggen dat KrisV hiermee gelijk heeft:

Verder vind ik het een gevaarlijk precedent. Naar de toekomst toe kan iedereen die niet tevreden is met een loting van een KO een nieuwe voorstellen, en dan komen we er nooit meer uit

Daarbij wil ik er aan toevoegen dat ik nou echt geen idee meer heb hoe ik nog ooit moet loten. Er zal altijd wel geklaagd worden, en nu het geklaag zin heeft gehad zal het in de toekomst waarschijnlijk alleen maar erger worden.

En Dutchtuga, zoals KrisV al aangeeft was het gemiddelde van Body Snatchers te laag om de voorrondes te ontwijken. Het hoogste gemiddelde in de voorronde was een 3,55 voor Moulin Rouge!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

5-1 King Kong

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij klopt de loting zoals ik hierboven heb aangegeven. Wat betreft de precedent werking denk ik dat we gewoon geen voorronde ko meer moeten organiseren, maar in goed overleg titels schrappen/toevoegen.

Ik kan er mee leven dat gespeelde ko's geldig zijn.

Wat betreft het al dan niet met plaasting werken bij KO's ben ik daar groot voorstander van in de eerste ( en 2e) ronde. Dit is goed te doen door iedereen de kans te geven om op de loting te reageren. (De meeste 'foute' lotingen worden door iedereen herkent en kunnen door de organisator al zijn opgelost). Na 12 uur is die dan definitief en gaan we van start. In die tijd kunnen ook nog 'vergeten films' Zoals in dit geval OUATIA worden aangedragen.

Uiteindlijke beslissing is altijd aan de organisator.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Easy Rider - Nekromantik 2

1-0

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

Wat betreft het al dan niet met plaasting werken bij KO's ben ik daar groot voorstander van in de eerste ( en 2e) ronde. Dit is goed te doen door iedereen de kans te geven om op de loting te reageren. (De meeste 'foute' lotingen worden door iedereen herkent en kunnen door de organisator al zijn opgelost). Na 12 uur is die dan definitief en gaan we van start. In die tijd kunnen ook nog 'vergeten films' Zoals in dit geval OUATIA worden aangedragen.

Hiermee wil ik best akkoord gaan, maar dat geld dan wel alleen voor grote titels. En er moet niet zeikerig gedaan worden over de lotingen dan, want anders wordt het niks. En alleen plaatsing in de eerste ronde. Eventueel de tweede, maar daarna gewoon willekeurig loten.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

1-1 Tegenstem. Easy Rider heeft echt een einde van niks.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Prima, ben het alleen niet eens met je tegenstem

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

Prima, ben het alleen niet eens met je tegenstem

Laten we een stemming organiseren om te beslissen of mijn tegenstem geoorloofd is

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben benieuwd of je bij je tegenstem zou blijven als je Nekromantik zou kennen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Lijkt me ook niet echt mijn film, maar het einde van Easy Rider kwam op mij over alsof ze snel iets verzonnen om de film maar te laten eindigen.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

2-1

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

Lijkt me ook niet echt mijn film, maar het einde van Easy Rider kwam op mij over alsof ze snel iets verzonnen om de film maar te laten eindigen.

Daaruit blijkt dat je de hele film niet hebt begrepen. Het eind van ER past juist perfect bij de film en laat zien hoe Amerika niet klaar was (is) voor culturele verandering en anders denkenden. Maar ik maak me niet druk, ook zonder jou steun zal ER het ver schoppen.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

3-1

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Daaruit blijkt dat je de hele film niet hebt begrepen. Het eind van ER past juist perfect bij de film en laat zien hoe Amerika niet klaar was (is) voor culturele verandering en anders denkenden.

Dat idee was al lang duidelijk, maar ik vond dat het er hier wel erg dik bovenop lag.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

3-2

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

4-2

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

[Dat idee was al lang duidelijk, maar ik vond dat het er hier wel erg dik bovenop lag.

Da's een beetje vreemd tot op het eind bevinden ze zich vooral onder 'soort'genoten. De ontmoeting op het eind komt juist erg uit de lucht vallen en komt juist daarom keihard aan.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

5-2

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nieuwe loting op pagina 7 http://www.moviemeter.nl/forum/5/5307/180

Shane - Peeping Tom

0-1

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

1-1 'Shane, come back!' Legendarische scène moet toch wel in de uiteindelijke loting terechtkomen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

2-1

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

3-1

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

3-2

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Zie nu pas aangepaste loting, waarom houden we dan in hemelsnaam nog een voorronde knock-out... Beetje flauw/ gezeikerig gedoe dit, neemt voor mij al heel de lol van de knock-out weg.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Werwolf schreef:

Zie nu pas aangepaste loting, waarom houden we dan in hemelsnaam nog een voorronde knock-out... Beetje flauw/ gezeikerig gedoe dit, neemt voor mij al heel de lol van de knock-out weg.

Tip: als iedereen nu eens zijn mond erover houd kan het weer leuk worden. We weten intussen wel dat het nooit goed is.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

3-3

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach 3-3, best spannend.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Lol, verder kent niemand de films.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12838 stemmen

3-4

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.