- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Taglines
Knock-Out: Taglines
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Matige finale.
10-3 Dawn of the Death (1978)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
10-5! Die Dawn of the Dead tagline is supermager. Had niet eens de kwartfinales mogen halen. Waarom doet hij het zo goed? Deliverance tagline is geweldig! Al had Life of Brian moeten winnen.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Nog 2 stemmen (voor when there's no more room )en het is officieel, een vrij matige tagline winnaar, het moet niet veel erger worden.
Onderhond
-
- 87585 berichten
- 12833 stemmen
Dat die Deliverance tagline gewoon mee mocht doen. Net als het quotes topic pure miserie van begin tot einde.
11-6
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Nog 2 stemmen (voor when there's no more room )en het is officieel, een vrij matige tagline winnaar, het moet niet veel erger worden.
Als Dawn of the Dead wint zouden we misschien wel de meest onbegrijpelijke (daarmee niet meteen slechtste) knock-out winnaar ooit hebben. Is er iemand die Dawn of the Dead als favoriet had?
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Denk het niet. Ik iniedergeval niet.
Edit: en het is officieel (en onbegrijpelijk) dawn wint.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ehm... gefeliciteerd Dawn of the Dead met het winnen van de tagline knock-out. Niet dat het iemand iets kan schelen maar toch: 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben nog nooit zo ontevreden geweest over een KO winnaar. 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben nog nooit zo ontevreden geweest over een KO winnaar. 
Je vergeet dat LotR ooit een knock-out gewonnen heeft 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen

Kan niet zeggen dat ik er het mee eens ben. Hopelijk in de toekomst nog een KO en dan met een betere winnaar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach Dawn is een mooie, maar Deliverence toch wel een stuk sterker IMO. Ik hou erg van cynisme. Natuurlijk had TCM moeten winnen.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Wat een idiote tagline. Het bewijs is geleverd, men is hier massaal gek geworden 
Onderhond
-
- 87585 berichten
- 12833 stemmen
maar Deliverence toch wel een stuk sterker IMO. Ik hou erg van cynisme.
Deliverance is jammer genoeg alleen veel te mak voor zo'n tagline om indruk te maken. Golf is al ongeveer even erg.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Wellicht nemen sommige mensen de tagline serieus en lieten ze deze winnen zodat de boodschap ervan bij ons doordringt 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Wat een idiote tagline. Het bewijs is geleverd, men is hier massaal gek geworden 
Ik voel me niet aangesproken, aangezien ik geen enkele keer voor de winnende tagline stemde 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
übercoole tagline _o_ Geen niveau natuurlijk maar wel leuk 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de finale gemist. Ik zou op deliverance hebben gestemd. lelijke tagline als winnaar, though.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je vergeet dat LotR ooit een knock-out gewonnen heeft 
LOTR is een prima film, ik snap best wat anderen erin zien. Alleen is het helemaal niks voor mij. Die winnaar had ik zelfs meegenomen. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Deliverance is jammer genoeg alleen veel te mak voor zo'n tagline om indruk te maken. Golf is al ongeveer even erg.
't gaat ook om the Tag line, niet de film. En het is juist zo leuk dat het golfers overkomt....
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ik had bij deze knock-out niet echt een favoriet, echter toch ben ik ontevreden met Dawn of the Dead als winnaar. Ik had liever een tagline van Saw of Halloween zien winnen.