menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Taglines

zoeken in:
Reinbo schreef:
't gaat ook om the Tag line, niet de film. En het is juist zo leuk dat het golfers overkomt....

Die waren toch onlosmakelijk aan de film verbonden, je eigen woorden aan het begin van het topic ... to tag was het toch ?

Bij Deliverance vind ik de tagline tomeloos misplaatst.

Coole tagline, één van de betere. Het gros dat meedeed was echter niet veel soeps. Vaak te lang, te simpel, te gewoontjes of overdreven grappig. Kan wel leven met de winnaar.

Reinbo
Onderhond schreef:
Bij Deliverance vind ik de tagline tomeloos misplaatst.

Kan jhe vinden, maar dan ga je volledig vorbij aan het feit dat een zeer groot deel van middle aged america hun weekend het liefst doorbrengt met outdoor sport of golf. (en sex )

Reinbo
Even de juiste winnende tag line plaatsen. (die hierboven is natuurlijk een rip off.)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.umbrellaent.com.au/flats/0365.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Reinbo schreef:
(quote)

. (en sex )

Shhhst. Daar praten Amerikanen liever niet over...

Dit had beter gekund

Het had ook veel slechter gekund. En natuurlijk deden er veel slechte taglines mee, de meeste taglines zijn nu eenmaal slecht.

Blij dat Dawn of the Dead gewonnen heeft. Dit was mijn favoriet na Alien en Texas Chainsaw Massacre, die er allebei totaa onbegrijpelijk uit werden gestemd.

Wel een leuke tagline als winnaar, alhoewel ik andere favorieten had ben ik toch blij dat deze dan uiteindelijk wint. In ieder geval een verrassende winnaar die weinig weerstand kende.

us_raider
Wat zijn er eigenlijk weinig goede taglines... en horror levert de beste taglines. Hier nog zo'n goede(die niet eens meedeed!): In October of 1994 three student filmmakers disappeared in the woods near Burkittsville, Maryland, while shooting a documentary...A year later their footage was found. - The Blair Witch Project

Horror brengt inderdaad de betere taglines, echter de tagline van The Blair Witch Project vind ik niet zo bijzonder. Sorry.

Inderdaad de Taglines zijn best vaak geweldig van Horror , indeed die van The Blair Witch is ook top.

Ik vind horror-taglines juist vaak matig. Ze komen allemaal op hetzelfde neer: ze geven een hint van hoe gevaarlijk of hard de griezels wel niet zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:09 uur

geplaatst: vandaag om 08:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.