• 13.144 nieuwsartikelen
  • 169.899 films
  • 11.159 series
  • 31.929 seizoenen
  • 630.988 acteurs
  • 196.433 gebruikers
  • 9.184.194 stemmen

Knock-Out: Taglines

zoeken in:

Onderhond

• 87416 berichten
  • 12430 stemmen

Reinbo schreef:

't gaat ook om the Tag line, niet de film. En het is juist zo leuk dat het golfers overkomt....

Die waren toch onlosmakelijk aan de film verbonden, je eigen woorden aan het begin van het topic ... to tag was het toch ?

Bij Deliverance vind ik de tagline tomeloos misplaatst.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7530 stemmen

Coole tagline, één van de betere. Het gros dat meedeed was echter niet veel soeps. Vaak te lang, te simpel, te gewoontjes of overdreven grappig. Kan wel leven met de winnaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Bij Deliverance vind ik de tagline tomeloos misplaatst.

Kan jhe vinden, maar dan ga je volledig vorbij aan het feit dat een zeer groot deel van middle aged america hun weekend het liefst doorbrengt met outdoor sport of golf. (en sex )

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Even de juiste winnende tag line plaatsen. (die hierboven is natuurlijk een rip off.)

(afbeelding)

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1747 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

. (en sex )

Shhhst. Daar praten Amerikanen liever niet over...

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4521 stemmen

Dit had beter gekund

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3207 stemmen

Het had ook veel slechter gekund. En natuurlijk deden er veel slechte taglines mee, de meeste taglines zijn nu eenmaal slecht.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11681 berichten
  • 5072 stemmen

Blij dat Dawn of the Dead gewonnen heeft. Dit was mijn favoriet na Alien en Texas Chainsaw Massacre, die er allebei totaa onbegrijpelijk uit werden gestemd.

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

Wel een leuke tagline als winnaar, alhoewel ik andere favorieten had ben ik toch blij dat deze dan uiteindelijk wint. In ieder geval een verrassende winnaar die weinig weerstand kende.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Wat zijn er eigenlijk weinig goede taglines... en horror levert de beste taglines. Hier nog zo'n goede(die niet eens meedeed!): In October of 1994 three student filmmakers disappeared in the woods near Burkittsville, Maryland, while shooting a documentary...A year later their footage was found. - The Blair Witch Project

Doom

• 8212 berichten
  • 1526 stemmen

Horror brengt inderdaad de betere taglines, echter de tagline van The Blair Witch Project vind ik niet zo bijzonder. Sorry.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Inderdaad de Taglines zijn best vaak geweldig van Horror , indeed die van The Blair Witch is ook top.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik vind horror-taglines juist vaak matig. Ze komen allemaal op hetzelfde neer: ze geven een hint van hoe gevaarlijk of hard de griezels wel niet zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.