- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Zoek de 50 films
Zoek de 50 films

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
Ik snap niet veel van het spel, maar test het zelf maar:

Art
-
- 13507 berichten
- 3601 stemmen
De spelregels zijn echt niet zo moeilijk Het spel zelf is wel wat moeilijker.

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
Het zijn de filmtitels. Dus niet scènes. ik heb er nu 6. Als je er 1 herkent gewoon op drukken en intypen. Het zijn vooral klassiekers, dus niet echt onbekende films. ik zag net Saw (2004), dus het spel is nog niet zo oud dat er alleen maar uit de jaren 70 en 80 tussen staan

kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik herken geen 1 film.
Nou, een stuk of 10 heb ik er al:
(seven, dark water, the fly, children of the corn, the birds, 12 monkey's, piranha, candyman, rosemary's baby....)

lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Het zijn de filmtitels. Dus niet scènes. ik heb er nu 6. Als je er 1 herkent gewoon op drukken en intypen. Het zijn vooral klassiekers, dus niet echt onbekende films. ik zag net Saw (2004), dus het spel is nog niet zo oud dat er alleen maar uit de jaren 70 en 80 tussen staan
Ooh, dan.

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
ik heb er nu 28 in 26 minuten; Seven, The Omen, Rear Window, The Birds, Saw, The Butterfly Effect, Silence of the Lambs, Alien, Candyman, Pumpkinhead, Jaws, Children of Corn en The Invisible Man, The Shining, Halloween, The Fly, The Crow, Signs, Rosemary's Baby, Clockwork Orange, The Ring, A Nightmare on Elm Street, Scream, 12 Monkeys, Piranha, The Texas Chainsaw Massacre, Beetlejuice, Blade
verder dan dat kom ik niet

moviefreak#1
-
- 14340 berichten
- 23525 stemmen
Die blauwe M&M is The Ring, linksonderin Beetlejuice, in het steegje zit Halloween, met functioneel zoomen kom je op een straatnaambord "Elm", The Howling bij het groepje wolven.De gillende vrouw is Scream, omringd door vlinders dus THe BUtterfly Effect

Hi-Tek
-
- 666 berichten
- 0 stemmen
lol ben ik dan zo slecht. Na 8 minuten zoeken ben ik maar gestopt, ik kwam niet verder dan Rear Window en dat terwijl ik die nog niet eens heb gezien. Opzich best grappig om te doen, maar misschien beter een keer wanneer ik nuchter ben.

Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
ik heb er 22 heb mijn game gesaved kan ik later nog verder zoeken

joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
bij mij zegt ie na een seconde of zestig:start nieuw spel.
Kan verder nergens op klikken,of aanklikken,of zelfs maar iets intoetsen.
Alles is heel erg donker,bijna zwart en amper te zien.

kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
bij mij zegt ie na een seconde of zestig:start nieuw spel.
Kan verder nergens op klikken,of aanklikken,of zelfs maar iets intoetsen.
Alles is heel erg donker,bijna zwart en amper te zien.
Dat laatste ligt aan je monitor.

litjens999
-
- 532 berichten
- 76 stemmen
ik heb er tot nu toe 5 gevonden
zit nu op 13

moviefreak#1
-
- 14340 berichten
- 23525 stemmen
32 momenteel na meer dan een half uur zoeken
Die groene M&M kan ik inmiddels wel schieten, het ligt op het puntje van mijn tong maar het komt niet

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
Ik heb er nu 36: Seven, The Omen, Rear Window, The Birds, Saw, The Butterfly Effect, Silence of the Lambs, Alien, Candyman, Pumpkinhead, Jaws, Children of Corn en The Invisible Man, The Shining, Halloween, The Fly, The Crow, Signs, Rosemary's Baby, Clockwork Orange, The Ring, A Nightmare on Elm Street, Scream, 12 Monkeys, Piranha, The Texas Chainsaw Massacre, Beetlejuice, Blade, Psycho, The Hills Have Eyes, House of Wax, Child's Play, The Village, Friday the 13th, The Howling
Degene waar ik echt geen idee van heb, zijn: de berg, de man rechtsonderaan met die kurkhoofd, linksonderaan die vis in dat moerasje, die mensen met die kaart, die vrouw met die 2 kinderen, die planeten, de m&m met de munten, de groene m&m met die lord of the rings achtige jas (nee het is niet lotr zelf), de indiaan en die cowboy met de ruggen tegen elkaar op de trap, de vrouw met de h20 ton, die donkere gat rechts en VOORAL die man met de ton op zijn hoofd en zijn voeten in tonnen.
Kan iemand me misschien via tips helpen (waar ik op moet letten enzo). Niet voorzeggen ajb, gewoon tips
Het zijn trouwens allemaal horrorfilms (kom ik ook pas na 36 titels achter )
Ook de Death in die cirkel lijkt me voordehandliggend, maar kom ik ook maar niet op

moviefreak#1
-
- 14340 berichten
- 23525 stemmen
1. Let op de trap.
2. Linksonderaan. Denk aan de kleur van het water.
3. De vrouw met de H20 ton. Denk weer aan de kleur.

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
1. Let op de trap.
2. Linksonderaan. Denk aan de kleur van het water.
3. De vrouw met de H20 ton. Denk weer aan de kleur.
1. Dacht ik ook al, maar kan er alsnog niks bij verzinnen
2. Nog steeds geen idee
3. Gelukt

SniPes
-
- 786 berichten
- 1724 stemmen
Voor degenen die het willen, zijn hier de antwoorden.

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
Ja ik geef op. Heb er 36 kunnen vinden. Aardig goed, toch?

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
Die drie mannen met die kaart staat er niet tussen.

kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
Voor degenen die het willen, zijn hier de antwoorden.
Ik had geen 1 gevonden

litjens999
-
- 532 berichten
- 76 stemmen
mattijs_013 planeten = War of the Worlds

matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5443 stemmen
dan heb je niet echt goed gekeken. hoe kan je namelijk bijvoorbeeld alien, pumpkinhead, halloween en seven niet zien. Allemaal voor de handliggende, lijkt me.

moviefreak#1
-
- 14340 berichten
- 23525 stemmen
mattijs_013 planeten = War of the Worlds
Mag ook tussen spoilertags

Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Na een hele tijd zoeken heb ik ze dan ook allemaal yay