- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Aziatische cinema
Knock-Out: Aziatische cinema
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Tot de 5, 1 verschil etc....
1 2046 - Neko no Ongaeshi (The Cat Returns)
2 Dolls - Azumi
3 Kikujiro - Ying Huang Boon Sik (a Better Tomorrow)
4 Supercop - Game of Death
5 Tokyo. Sora - Kaze no Tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of Wind)
6 The Cup - Violent cop
7 Bin-Jip - Akira
8 Howls Moving Castle - Gozu
9 Rashomon - Old Boy
10 Yojimbo - Bu Jian (The Missing)
11 Dai-bosatsu Tôge (Sword of Doom) - Warui Yatsu Hodo Yoku Nemuru (The Bad Sleep Well)
12 Jôi-uchi: Hairyô Tsuma Shimatsu (Samurai Rebellion) - Ikiru
13 Shower - Seom (The Isle)
14 Taste of Tea - Zui Hao De Shi Guang ( Three Times)
15 Fah Talai Jone (Tears of the Black Tiger) - 3-4x Juugatsu (Boiling Point)
16 Monsoon Wedding - Huo Yuan Jia (Fearless)
17 Unagi (The Eel) - Spring, Summer, Fall, Winter and... Spring
18 Enter the Dragon - Yôkai Daisensô (The Big Spook War)
19 Memorizu (Memories) - Bangkok Dangerous
20 Ta'm e Guilass (Taste of Cherry) - Ruang Rak Noi Nid Mahasan (Last Life in the Universe)
21 Ôdishon (Audition) - Qianxi Manbo
22 Hana-Bi - Yi Yi
23 Ong-Bak - Bu San (Good Bye, Dragon Inn)
24 Tokyo Story - Fa Yeung Nin Wa (In the Mood for Love)
25 Who Am I? - Seppuku
26 Die Xue Shuang Xiong (The Killer) - Tenshi no Tamago (Angel's Egg)
27 Drunken Master 2 - Dô Desu Ka Den (Dodeskaden)
28 Knafayim Shvurot (Broken Wings) - My Neighbour Totoro
29 Survive Style 5+ - Himalaya - L'Enfance d'un Chef
30 Nabbeun Namja (Bad Guy) - Devdas
31 Hero - Kakushi-Toride no San-Akunin (Hidden Fortress)
32 Project A - Spirited Away
33 Xich lo - Tetsuo
34 Duo Luo Tian Shi (Fallen Angels) - Visitor Q
35 Lagaan - Haze
36 Sympathy for Mr. Venageance - Police Story
37 Kagemusha - Hotaru no Haka (Grave of the Fireflies)
38 Tang Shan Da Xiong (The Big Boss) - Batoru Rowaiaru (Battle Royale)
39 Electric Dragon 80000V - House of Flying Daggers
40 Majo no Takkyubin (Kiki's Delivery Service) - Ran
41 Takesish - Yoidore Tenshi (Drunken Angel)
42 Aiqing Wansui (Vive L'amour) - Versus
43 Koroshi no Rakuin (Branded to Kill) - Fudoh
44 Die Xue Jie Tou (Bullet in the Head) - Mou Gaan Dou (Infernal Affairs)
45 Dead Leaves - Yibola Bing Du (Ebola Syndrome)
46 Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu (Ghost in the Shell 2) - Avalon
47 Hwal (The Bow) - Lashou Shentan (Hard Boiled)
48 Jigureul Jikyeora! (Save the green planet) - Only Yesterday
49 Ju Dou - Wo Hu Cang Long
50 Dare mo Shiranai (Nobody Knows) - Sinnui Yauwan (Chinese Ghost Story)
51 Samaria (Samaritan Girl) - Jing Wu Jing Xiong (Fist of Legend)
52 Seven Samourai - Shaolin Soccer
53 Sonatine - Ichi the Killer
54 Wandafuru Raifu (After Life) - Brother
55 Yûreka (Eureka) - Sennen Joyu
56 Chong Qing Sen Lin (Chungking Express) - Zaitochi
57 Jing Wu Men (Fist of Fury a.k.a. The Chinese Connection) - Tom Yum Goong (Muay Thai Fighter, Honour of the Dragon)
58 Shogun Assassin (Lone Wolf Cub) - Banshun (Late Spring)
59 Rokugatsu no Hebi (a Snake in June) - Dersu Uzala
60 Kôkaku Kidôtai (Ghost in the Shell) - Xiao Cheng Zhi Chun (Springtime in a Small Town)
61 Nekojiru-sou (Cat Soup) - Raise the Red Lantern
62 Vital - Yin Shi Nan Nu (Eat Drink Man Woman)
63 Ying Hung Boon Sik II (a Better Tomorrow 2) - Tengoku to Jigoku (High & Low)
64 Gekitotsu! Satsujin Ken (the Streetfighter) - Sôseiji (Gemini)
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
1 2046 - Neko no Ongaeshi (The Cat Returns)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ehm... hup Spring, Summer, Fall, Winter and... Spring
Badalamenti
-
- 23124 berichten
- 3447 stemmen
3 Kikujiro - Ying Huang Boon Sik (a Better Tomorrow)
1-0
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Lastig, maar dat is bijna deze hele ko...
2-1
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
4 Supercop - Game of Death
Pfff. Jackie Chan's beste tegen The Man Himself.....
1-0 voor de geweldige stunts
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11969 stemmen
3-0. Goed getimed trouwens deze KO, volgende week ga ik op reis
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Beetje tempo maken dan. Of ben je binnen een week terug?
Onderhond
-
- 87215 berichten
- 11969 stemmen
Ik ben maar een week effectief weg, maar tijdens de vakantie zijn er belangrijkere dingen dan MM
Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Dan zullen we rustig aan doen, is Freud ook weer van de partij.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Hadden we dus toch beter die noir knock-out kunnen doen. Die had Onderhond toch niet kunnen boeien.