- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out : Cinematografie
Knock-Out : Cinematografie
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig is Requiem for A Dream door 
Absurd, niet alleen id The return 100 keer mooier geschoten, RFAD moet het totaal hebben van de montagen en de muziek....
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Absurd, niet alleen id The return 100 keer mooier geschoten, RFAD moet het totaal hebben van de montagen en de muziek....
Dus..? Ik vond RFAD prachtig verfilmd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Prachtig gemonteerd, leuke shots en gebruik van Spllit screen, maar ga Vvozvrashcheniye maar eens kijken....
Wat nog erger is, is dat The Cook, the Thief his Wife and her Lover er uit ligt.... Die had met 5-0 over Bin-Jip heen moeten walsen....en over nog heel wat films.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Wat ook erg is dat Hable Con Ella er uit ligt.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat nog erger is, is dat The Cook, the Thief his Wife and her Lover er uit ligt.... Die had met 5-0 over Bin-Jip heen moeten walsen....en over nog heel wat films.
Daar ben ik het dan weer roerend mee eens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat ook erg is dat Hable Con Ella er uit ligt.
't is persoonlijk maar ik vind al Almodavar's films er spuuglelijk uitzien. Een soort realistische look met de kleuren poepgroen, poeprood, poepgeel en poepblauw gehigh-light....
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
61 Vertigo - Mua He Chieu Thang Dung [À la Verticale de l'Été]
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
't is persoonlijk maar ik vind al Almodavar's films er spuuglelijk uitzien. Een soort realistische look met de kleuren poepgroen, poeprood, poepgeel en poepblauw gehigh-light....
Moet jij weten 
ghostman
-
- 5740 berichten
- 5 stemmen
Evil Dead II eruit tegen American Beauty met 0-5.
MovieMeter is blind.