- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Komedie 2006
Knock-Out: Beste Komedie 2006
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
9-3, wat een verschrikkelijke finale wordt het..
Al sinds de tweede ronde mijn droomfinale 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
Als het life of brian was geweest, dan was het een nog betere finale geweest, maar voor de rest? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dr. Strangelove kan ik mee leven, maar verder was het vooral een K.O. waar meestal de slechtste komedie doorging.... MP zal ook wel winnen vrees ik....een film die ik op 2* heb staan.....
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Dr Strangelove vind ik anders niks beter dan The Holy Grail. Al net dezelfde zwakke typetjeshumor. Beetje overacting en vooral veel lawaai maken 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Dr Strangelove vind ik anders niks beter dan The Holy Grail. Al net dezelfde zwakke typetjeshumor. Beetje overacting en vooral veel lawaai maken 
Daarom ben ik zeer benieuwd wat jij gaat stemmen (als die finale er ook daadwerkelijk komt natuurlijk) 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Als het life of brian was geweest, dan was het een nog betere finale geweest, maar voor de rest? 
Inderdaad jammer dat Life of Brian er niet staat i.p.v. The Holy Grail. Sowieso een mooie finale. Alleen was Flodder, Black Cat of A Fish Called Wanda in de finale ook geweldig geweest.
Mijn droomfinale was die tussen Survive Style 5+ en Kikujiro No Natsu. Maar ze zijn toch ver gekomen.... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit zijn mijn favoriete komedies.... als twee van hen in de finale hadden gestaan zou je mij niet hoen klagen..
Survive Style 5+
American Beauty
Dr. Strangelove
Underground
Fight Club
Bad Taste
Big Lebowski
Adaptation
Lost in Translation
Cheech & Chong's Next movie
Commando
Kikujiro
Simon
Black Cat, White Cat
Big Trouble in Little China
Trainspotting
Fear & Loathing in Las Vegas
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Commando ja, dat zou wat geweest zijn !
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Commando ja, dat zou wat geweest zijn !
En dan in het actie-tournament The Holy Grail tegen Strangelove ja.. 
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Commando is (al dan niet bedoeld) erg grappig!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Waarom niet, er wordt een bom geworpen in strangelove en een ridder helemaal afgeslacht in holy grail. Genoeg actie als je het mij vraagt 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Commando is (al dan niet bedoeld) erg grappig!
Van slechtheid of zo? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je dacht toch niet dat al die one-liners ooit serieus bedoeld zijn.... de ultime actiekomedie!
Cindy: You steal my car, you rip the seat out, you kidnap me, you ask me to help you find your daughter which I very kindly do, and then you get me involved in a shoot out where people are dying and there's blood spurting all over the place, and then I watch you rip a phone booth out of a wall, swing from the ceiling like Tarzan, and then there's a cop that's going to shoot you and I save you and they start chasing me. Are you going to tell me what's going on or what?
Matrix: No. 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Waarom niet, er wordt een bom geworpen in strangelove en een ridder helemaal afgeslacht in holy grail. Genoeg actie als je het mij vraagt 
Een kernbom werpen is inderdaad heftigere actie dan maar 1 simpel gebouwtje opblazen. Doe dat dan in een straal van 1 km. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
De Finale dus:
Dr. Strangelove - Monty Python: Holy Grail
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
0-1 Chapman, Cleese, Gilliam, Idle, Jones en Palin for the win! 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
2 van mijn favoriete films.
2-3 Holy Grail maar