menu

Film / Filmgames / Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)

zoeken in:
Welke volgende ronde? Dit was de finale

Ow ? Damn... Whehe, gaaf!
Geen verdiende winnaar, mijn favoriete acteurs waren al uitgeschakeld. Helaas...

Doom schreef:
Dit soort gepraat vind ik nou altijd onnozel. Ieder persoon kan van gedachten veranderen, ook jij. Leg je erbij neer.

Maakt me echt niets uit de De Niro wint. Ik had liever Pacino gehad maar dit is ook een mooie winnaar. Verder blijf ik het raar vinden.

Winnaar!:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.irancartoon.com/Kruger/ROBERT-DE-NIRO-TAXI-DRIVER.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Kijk hem eens blij zijn

Goed acteur, maar er zijn 6 acteurs die ik liever zag winnen, waaronder ook Pacino en Humphrey Bogart.

Moraal van deze knock-out: geen lotingen opnieuw plaatsen

lowhusky

Art
Een van mijn favorieten die wint! Ik ben er blij mee

Hier een vergelijking tussen de beste 16 van dit jaar en vorig jaar:

Beste Acteur (2005):
1. Jack Nicholson
2. Robert De Niro
3. Al Pacino
4. Kevin Spacey
5. Clint Eastwood
6. Edward Norton
7. Johnny Depp
8. Dustin Hoffman
9. Takeshi Kitano
10. Philip Seymour Hoffman
11. Marlon Brando
12. William H. Macy
13. Cary Grant
14. Anthony Hopkins
15. Harvey Keitel
16. Harrison Ford

Beste Acteur (2006):
1. Robert De Niro
2. Al Pacino
3. Humphrey Bogart
4. James Stewart
5. Philip Seymour Hoffman
6. Tadanobu Asano
7. Gene Hackman
8. Gary Oldman
9. John Cleese
10. Sean Connery
11. Jack Nicholson
12. Dustin Hoffman
13. Jim Carrey
14. Steve Buscemi
15. Cary Grant
16. Gregory Peck

Grootste voordeel van dit jaar is dat er wat meer klassieke acteurs in zitten. Vorig jaar hadden we alleen Cary Grant, nu ook Stewart, Bogart en Peck. En terecht ook. De tijden zijn wat beter verdeelt. Van de lijst van dit jaar vind ik Gary Oldman een waardeloze toevoeging overigens.

Takeshi Kitano lag er did jaar in de eerste ronde uit en vorig jaar werd hij negende

Humphrey Bogart lag er vorig jaar in de eerste ronde uit en werd nou derde. Duidelijk een verbetering

Tegen wie is Marlon Brando er trouwens uit gegaan en in welke ronde?

Tegen Danny DeVito. Ik geloof in ronde 2.

Jim Carrey bij de 16 beste acteurs allertijden slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Bert1
The One Ring schreef:
Tegen Danny DeVito. Ik geloof in ronde 2.

Grappig

moviefreak#1 schreef:
Jim Carrey bij de 16 beste acteurs allertijden slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Klopt, die had nog wel wat hoger mogen staan.

Dat meen je niet

Jawel, Carrey is een van mijn favorieten. Komisch talent wordt sowieso altijd al onderschat (gelauwerde acteurs zouden een Carrey rol nooit aan kunnen), maar hij speelt zijn serieuze rollen ook erg goed. Een combinatie die je niet erg vaak ziet.

Daar zit wat in

Voor mij een droom-finale. Zowel qua finalisten als strijd als uitslag.

Asano op 6. Toch een verbetering op Kitano, al lag die er veel te snel uit (en dan nog tegen Cleese)

FisherKing
Het hangt eigenlijk gewoon van de lotingen af. En wie er op het juiste moment online is

Dat John Cleese op 9 staat is natuurlijk redelijk bespottelijk. Heel grappige vent hoor, maar hij heeft in dit rijtje natuurlijk niets te zoeken.

lowhusky
PatrickL schreef:
Dat John Cleese op 9 staat is natuurlijk redelijk bespottelijk. Heel grappige vent hoor, maar hij heeft in dit rijtje natuurlijk niets te zoeken.

inderdaad

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img90.imageshack.us/img90/517/niro2lq.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Geweldig

Ik kan me prima vinden in de nummer een. Mooie plaats ook voor Philip Seymour Hoffman. Maar waar staat Kevin Spacey?!

Werwolf schreef:
Ik kan me prima vinden in de nummer een. Mooie plaats ook voor Philip Seymour Hoffman. Maar waar staat Kevin Spacey?!

Die werd na een 8-1 voorsprong met 11-9 uitgeschakeld door Gregory Peck. Ik meen hij daardoor de beste 16 misliep.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:00 uur

geplaatst: vandaag om 04:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.