- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Doet me pijn want het is een miserabele film maar toegegeven; wel een mooiere poster.
1-4
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Is dat zo ?
Ik dacht het wel.
Misschien, maar denk je werkelijk dat de plaatser van de dvd-hoes van Chinatown eigenlijk niet de gewone poster in gedachte had? Toets Chinatown in op Google en raad eens welk plaatje het eerst te zien krijgt... Volgens mij heeft hij gewoon uit pure luiheid niet naar een verdere gezocht. Maar goed, dat is speculatie.
Had je die witte maar moeten plaatsen in het begin.
Is er eigenlijk iemand die het kan schelen dat deze nieuwe erin blijft? Zo veel invloed zal het waarschijnlijk niet hebben.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
4-4. En leuk dat er maar gewoon voortgedaan wordt 
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Je ziet hier toch echt twee dingen over het hoofd. Ten eerste mocht je tijdens het nomineren van de posters geen poster pakken die teveel op een andere poster van dezelfde film leek, tenzij je hem vervangde.
Verving.
Maar dit is gewoon echt onzin. Als iemand had gezegd, deze is mooier, dan was die andere gewoon geschrapt.
Dit gaat niet alleen om een context. De kadering is anders, de belettering is geheel anders, ja zelfs de tekening is niet hetzelfde. Of wil je zeggen dat die hoed op die dvd-cover ook blauw is? En dat is niet het enige verschil.
Van wie niet?
Dat mag bij Chinatown niet, omdat dat bij andere posters ook niet is gebeurd. Bij varianten van posters in de knockout had ik gezegd dat dat feest mooi niet doorging, en ik heb ze allemaal nagekeken. Het enige wat veranderd is, is de grootte of de scherpte van betreffende posters.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Is er eigenlijk iemand die het kan schelen dat deze nieuwe erin blijft? Zo veel invloed zal het waarschijnlijk niet hebben.
Freud. Die heeft op basis van de witte z'n stem veranderd. Noem ik wel degelijk invloed, niet dan ?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Iemand die zijn stem verandert, noem jij geen invloed?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mja, als niemand het er mee eens is dan laat die zwarte er maar in. Maar ik vind het een beetje onzin aangezien iedereen liever de witte variant ziet.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
In het geval dat de zwarte blijft staat het in ieder geval nog 11-11.
Meneer de moderator/spelleider mag het overnemen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
6-5 weg met Witte Reus! Stomme waslijn
en Akira is ubercool.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Chinatown nu een mooiere poster heeft lijkt mij dat aleen maar goed, moge de beste winnen, zou ik zeggen. Beter te halve gekeerd dan ten einde gedwaald etc.
Jammer voor Spring en co, maar het is onzin om met lelijke poster verder te spelen als er mooiere voor dezelfde film beschikbaar zijn...daarbij is het ontwerp van Chinatown niet anders, het komt alleen maar beter tot zijn recht in de nieuwe versie. (Ik stemde overigens op Spring)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Da's allemaal wel leuk, maar je kan moeilijk gaan verifiëren of de rest die ooit op Chinatown gestemd heeft het daarmee eens is natuurlijk. Uit beide posters vind ik de zwarte dan weer mooier.
Volgens mij blijkt uit dit topic wel hoe ver smaken wat betreft posters uit elkaar kunnen lopen, dus zomaar zeggen dat die witte mooier is lijkt me onzin.
En ik zit verder ook niet op die poster van Spring etc te wachten, het gaat mij gewoon om het principe.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
OK, het is aan Zelva, hij runt deze KO.
11-11 dus lijkt me......
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
13-14
Jezus wat een gedoe. Hoezo ik wil per se Bom Yeoreum Gaeul Gyeul Geurigo Bom laten doorgaan
Hoe vaak zijn andere posters wel niet uitvergroot... En is deze nu zoveel anders? Kom op zeg.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12841 stemmen
Gezien iemand er z'n stem voor omdraait is het antwoord logischerwijs ... anders genoeg.
Het uitvergroten heeft er helemaal niks mee te maken trouwens. Wel de andere uitwerking. En voor sommige mensen waaronder mijzelf kan dat een essentieel verschil betekenen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hei, wat een heisa allemaal hier
. Ik twijfelde verschrikkelijk tussen die twee, ik vind ze allebei erg mooi maar geen van de posters is echt goed opgebouwd, en de verandering maakte daar dus het verschil. Maar doe maar verder zoals je bezig bent want helemaal overtuigd was ik toch nog niet
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
7-7
Dat gemakkelijk effect met die vliegertjes is nu wel ver genoeg geraakt denk ik.