- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Fantasy Filmmaker
Fantasy Filmmaker
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Ik ben opzoek naar een online browsergame waar je je eigen virtueel filmbedrijf kan starten. Scripts aankopen, schrijven en zulke dingen. Ik weet dat het bestaan heeft, dat ik er ookal gebruiker van ben geweest. Maar ik ben het kwijt geraakt. Iemand een idee?
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
nee, maar het klinkt wel heel erg leuk
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Inderdaad, klinkt leuk. Er is wel een game op de pc uit genaamd 'The Movies'. Dat is ongeveer wat jij zegt, alleen dan veel meer heisa er om heen. Je kan je films opnemen en online zetten en er prijzen mee winnen. Maar ik denk niet dat dat is wat jij bedoeld.
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Neen, het is echt iets op het internet. Maar wat was die naam ook weer!
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
'k heb het nog gevonden in paar oude mails!
http://www.fantasyfilmmaker.net/
Nu hopen dat het nog werkt
kos
-
- 46274 berichten
- 8560 stemmen
Hm..effe proberen (en topictitel veranderd).
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Ik wel, maar alleen graak ik ook niet verder dan dat
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
In Film > Filmgames > Fantasyfilmmaker (3):
Velen dromen er waarschijnlijk over. Je eigen scripts schrijven. De acteurs kiezen en vervolgens héél veel centjes verdienen en zelf je eigen imperium uitbreiden. Het kan allemaal en dat allemaal gratis op het internet!http://www.fantasyfilmmaker.net met een al dan niet handig forum hehe. Momenteel heb ik persoonlijk één film in de cinema. Na een week verdiende ik al +6,5mil. Het koste me wel 15mil voor de film te maken. Maar de film blijft nog enkele weken in de zalen! De tweede film is bij de scriptwriter en de derde film staat te koop.
Probeer zelf zeker eens! Laat me iets weten als je een bedrijfje hebt enzo Dan kunnen we wat info uitwisselen hehe
Doom
-
- 8212 berichten
- 1514 stemmen
Nou als je zoveel verdiend met films enzo, vertel die titel dan is effe? Ik ben reuze benieuwd.
Website is trouwens offline.
Latesta
-
- 408 berichten
- 146 stemmen
Koop gewoon het spel The Movies dan dit soort schijtzooi. (Al is The Movies ook niet echt geweldig )
Darkgnome
-
- 18 berichten
- 21 stemmen
Bij mij werkt het hoor
The Movies? Is dat dan al uit?
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4507 stemmen
Lijkt me leuk... ik ga eens gaan snuffelen op die site.