Film / Filmgames / Knock-Out: Jaren '70
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2006, 15:49 uur
6-10 A Clockwork Orange
Jaws aanwezigheid in de finale zorgt toch nog voor een kleine verrassing, maar dit is hét moment van A Clockwork Orange.
Jaws aanwezigheid in de finale zorgt toch nog voor een kleine verrassing, maar dit is hét moment van A Clockwork Orange.
0
geplaatst: 4 april 2006, 16:04 uur
Mooie winnaar, inderdaad. Op zich niet verkeerd na zo vaak in de kwart-finale, halve finale of zelfs de finale gestaan te hebben.
Proost!
Proost!
0
Film Pegasus (moderator)
geplaatst: 4 april 2006, 16:14 uur
Niet slecht. Had liever Jaws zien winnen, maar dit is ook een terechte winnaar. Proficiat!
0
geplaatst: 4 april 2006, 16:16 uur
0
Film Pegasus (moderator)
geplaatst: 4 april 2006, 16:17 uur
mikey schreef:
Moet je niet zeggen.
(quote)
Moet je niet zeggen.

Kom kom, sportief blijven he

Jaws is gewoonweg veeeeeeeeel beter, maar Clockwork valt nog heel goed mee als winnaar...
0
geplaatst: 4 april 2006, 16:39 uur
Mooie en verassende finale, gelukkig geen afgezaagde winnaar in de vorm van The Godfather(2).
Ik heb beide films op *4 staan, dus het maakte mij niet uit wie er nou zou winnen. A Clockwork Orange is voor mij zeker een terechte winnaar, omdat de film toendertijd echt tegen taboes aanschopte. Kubrick `s revenge op de vroege uitschakeling van dr. Strangelove in de jaren `60 knock out zullen we maar zeggen?
Ik heb beide films op *4 staan, dus het maakte mij niet uit wie er nou zou winnen. A Clockwork Orange is voor mij zeker een terechte winnaar, omdat de film toendertijd echt tegen taboes aanschopte. Kubrick `s revenge op de vroege uitschakeling van dr. Strangelove in de jaren `60 knock out zullen we maar zeggen?
0
geplaatst: 4 april 2006, 16:43 uur
Weinig verrassende winnaar. Kubrick blijft een MMfavorietje, wat mij betreft gewoon de zoveelste Kubrick overwinning.
Al was Jaws nog een grotere farce geweest natuurlijk
Al was Jaws nog een grotere farce geweest natuurlijk

0
geplaatst: 4 april 2006, 16:47 uur
Jij hebt uberhaupt iets tegen de uber-coole 70's. Ik spreek je wel weer bij de 2000 knock out 

0
geplaatst: 4 april 2006, 18:51 uur
De plotselinge afkeer tegen de films van Coppola doen mij echt verbazen
The Godfather en The Godfather: Part II hebben beide maar een keer in een finale gestaan en toen wel gewonnen. Maar een film als Once Upon a Time in the West wint 4 keer en daar hoor je haast niemand over. Het was een knock-out waar ik erg naar uitkeek, en heb ook met plezier meegedaan, maar het einde vind ik gewoon een beetje triest. Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen? Lijkt mij wel stoer want die misdaadfilms heersen toch iedere keer in die knock-outs. En nog over deze finale, een mooie winnaar maar had zelf liever Jaws gezien....

0
geplaatst: 4 april 2006, 18:55 uur
Art schreef:
Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen?
Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen?
Deal. Dat prul mag er van mij in de eerste ronde uit.

0
Reinbo
geplaatst: 4 april 2006, 18:56 uur
Zullen we Scarface dan maar de eerste ronde een bye geven, om georganiseerd wegstem gedrag tegen te gaan... 

0
geplaatst: 4 april 2006, 19:25 uur
Art schreef:

* denotes required fields.