menu

Film / Filmgames / Knock-Out: Jaren '70

zoeken in:
Titanenstrijd

3-7

Film Pegasus (moderator)
5-7

tovenaar
5-8

6-10 A Clockwork Orange

Jaws aanwezigheid in de finale zorgt toch nog voor een kleine verrassing, maar dit is hét moment van A Clockwork Orange.

7-10

Reinbo
7-11

Valt me van je tegen.

Reinbo
Had je even mijn top 10 moeten bekijken.....

(afbeelding)
bye bye now

Reinbo

(afbeelding)
Proost!

(afbeelding)

De Overterechte Winnaar

Mooie winnaar, inderdaad. Op zich niet verkeerd na zo vaak in de kwart-finale, halve finale of zelfs de finale gestaan te hebben.

Proost!

Film Pegasus (moderator)
Niet slecht. Had liever Jaws zien winnen, maar dit is ook een terechte winnaar. Proficiat!

Film Pegasus schreef:
maar dit is ook een terechte winnaar. Proficiat!

Moet je niet zeggen.

Film Pegasus (moderator)
mikey schreef:
(quote)

Moet je niet zeggen.

Kom kom, sportief blijven he

Jaws is gewoonweg veeeeeeeeel beter, maar Clockwork valt nog heel goed mee als winnaar...

Mooie en verassende finale, gelukkig geen afgezaagde winnaar in de vorm van The Godfather(2).

Ik heb beide films op *4 staan, dus het maakte mij niet uit wie er nou zou winnen. A Clockwork Orange is voor mij zeker een terechte winnaar, omdat de film toendertijd echt tegen taboes aanschopte. Kubrick `s revenge op de vroege uitschakeling van dr. Strangelove in de jaren `60 knock out zullen we maar zeggen?

Weinig verrassende winnaar. Kubrick blijft een MMfavorietje, wat mij betreft gewoon de zoveelste Kubrick overwinning.

Al was Jaws nog een grotere farce geweest natuurlijk

Jij hebt uberhaupt iets tegen de uber-coole 70's. Ik spreek je wel weer bij de 2000 knock out

Eraserhead is uber-cool

Avant garde kan nooit cool zijn!!

Is gewoon cult hoor. En dat kan zeker cool zijn.

Art
De plotselinge afkeer tegen de films van Coppola doen mij echt verbazen The Godfather en The Godfather: Part II hebben beide maar een keer in een finale gestaan en toen wel gewonnen. Maar een film als Once Upon a Time in the West wint 4 keer en daar hoor je haast niemand over. Het was een knock-out waar ik erg naar uitkeek, en heb ook met plezier meegedaan, maar het einde vind ik gewoon een beetje triest. Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen? Lijkt mij wel stoer want die misdaadfilms heersen toch iedere keer in die knock-outs. En nog over deze finale, een mooie winnaar maar had zelf liever Jaws gezien....

Art schreef:
Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen?

Deal. Dat prul mag er van mij in de eerste ronde uit.

Reinbo
Zullen we Scarface dan maar de eerste ronde een bye geven, om georganiseerd wegstem gedrag tegen te gaan...

Art schreef:
Zullen we afspreken dat we bij de knock-out: Jaren '80 Scarface er keihard uit zullen stemmen?

Mijn stem tegen heeft ie, net zoals dat ander misdaadfilmpje.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:01 uur

geplaatst: vandaag om 23:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.