- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Land van herkomst Knock Out
Land van herkomst Knock Out
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Phörpa was eigenlijk best wel leuk
3-2
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Leuk idee, maar waarom die films erbij. Stemmen we nu op het land of op de film? Bij Nederland - Duitsland maakt Nederland denk ik meer kans omdat Simon vertegenwoordiger is, terwijl Duitsland een veel indrukwekkendere filmografie heeft. Al vindt ik zelf M 100000000000 keer beter dan Simon.
En The Message lijkt me nou ook niet de meest typisch Britse film.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als we een compromis zouden moeten vinden voor elk land wat nu de meest 'typische' film is dan zijn we nog bezig als het internet al lang in een museum staat te verstoffen
. Het is niet echt een perfect lijst, maar wel een leuke knock out zonder meer.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Maar je kan toch gewoon de films weglaten, en gewoon landen tov laten komen ?
Om nu straks voor Zuid-Afrika te gaan stemmen terwijl er bij Zuid-Korea Bin-Jip staat vind ik toch maar vreemd.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Eens.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Maar dan wordt het wel erg moeilijk om te stemmen. Bepalen welk land de beste films aflevert ligt toch iets genuanceerder dan wie van de twee het eerst zeven puntjes krijgt vind ik
.
Ik vind het leuker om het te beschouwen als het WK voor film, elk land heeft democratisch door MM laten beslissen welke film ze insturen en nu komen ze tegen elkaar uit
.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ja, maar nou wordt het gewoon een film knock-out en dat lijkt me niet de bedoeling. Zie mijn voorbeeld van Simon en M hierboven. Op het land stemmen is toch interessanter.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
Ja, maar nou wordt het gewoon een film knock-out en dat lijkt me niet de bedoeling. Zie mijn voorbeeld van Simon en M hierboven. Op het land stemmen is toch interessanter.
ben ik het ook helemaal mee eens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
No Man’s Land (Bosnie-Herzegovina) – The Shawshank Redemption (Verenigde Staten)
1-0
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
't is jaamer dat zo'n 2800 users TSR kennen en NML niet 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik ken NML wel, en TSR niet
.
3-2
Als we op de landen moeten stemmen dan geloof ik trouwens niet dat je het meent, OH
.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
mooi...die zijn we kwijt.
The Gods Must Be Crazy (Botswana) – Los Amantes del Círculo Polar (Spanje)
0-1
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Botswana 
0-2 Met pijn in het hart.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7936 stemmen
Leuk idee, maar waarom die films erbij. Stemmen we nu op het land of op de film?
Op de film, de landen heb ik er gewoon bijgezet om te laten zien wie ze vertegenwordigen.
Het gaat ook niet om de meest typische film van een land, maar de hoogste qua gemiddelde, gehaald uit de toplijst per land.
Is ook leuk, zou je ook iets mee kunnen doen. De opzet hiervan lijkt me echter best moeilijk.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7936 stemmen
Ik vind het leuker om het te beschouwen als het WK voor film, elk land heeft democratisch door MM laten beslissen welke film ze insturen en nu komen ze tegen elkaar uit
.
Dat is nou precies wat ik voor ogen had.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Cidade de Deus (Brazilie) – The Corporation (Canada)
1-0