- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out - FANTASY
Knock Out - FANTASY
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
0-3 Bogus heb ik niet eens afgekeken
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Clash of the TItans eruit met 5-0????
Een van de beste fantasy films in de hele Knock Out!!
Schande spreek ik hierover!
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Corpse Bride (2005) - Doctor Dolittle (1967)
1-0
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
44. The Adventures of Baron Munchausen (1988)
vs
Milagro Beanfield War, The (1988)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben een heel klein beetje heen over het verlies van King Kong en wil hier wel weer op een van mijn favoriten stemmen.
3-1 (ook al heeft het hoogstwaarschijnlijk geen zin
)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Heeft inderdaad geen zin, Munchaussen is briljant en ook een van de meest fantasievolle films die er bestaat.
4-1
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Munchaussen is een rommeltje! Over brilliant gesproken: ga Milagro Beanfield War maar kijken, de kans is groot dat je van mening veranderd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
45. Belphégor - Le Fantôme du Louvre (2001) - Being John Malkovich (1999)
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Heeft inderdaad geen zin, Munchaussen is briljant en ook een van de meest fantasievolle films die er bestaat.
Als je MBW niet gezien hebt, vind ik deze uitspraak ongepast. Het geeft de indruk dat Munchaussen zo goed is dat hij onklopbaar is, terwijl, volgens de stemmen bij de films, wat het enige "objectieve" criterium is dat we hier kunnen gebruiken, de film niet eens tot de top-5 van Gilliam hoort, en MBW gewoon een hoger gemiddelde heeft.
Ik vind dus dat je het bovenstaande statement alleen kan maken indien je beide films gezien hebt. Ik maak natuurlijk voorbehoud indien je beide films gezien hebt, maar niet stemde voor MBW (wat bvb. voor mij geldt, aangezien het een tijdje geleden is dat ik beide films zag).
Daarnaast valt de bizarre selectie mij opnieuw op. Munchaussen wel en bvb. Meaning of life (een gebouw dat als piratenschip gebruikt wordt, ...) en Holy Grail niet. Ofwel begrijp ik het genre niet, maar ik zie niet in hoe de laatste twee geen fantasy kunnen zijn als de eerste dat wel is.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
46. Highway to Hell (1992) - Toys (1992)
Ik wil gewoon niet kiezen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3280 stemmen
De poster van Highway to Hell doet vermoeden dat het een iets minder slechte film is dan Toys.
1-0
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Iemand heeft een kant gekozen, zo snel mogelijk tot de 5 dan maar 
2-0