menu

Film / Filmgames / Knock-out tv-series

zoeken in:
Hannibal schreef:
Ik ben in ieder geval blij dat er geen ... heeft gewonnen. (en geen tekenfilm)

. Kijk er misschien eerst eens een paar.

Als jij me nu vertelt welke tekenfilm(serie) ik moet kijken om op andere gedachten te komen, dan beloof ik dat ik hem zal kijken en laat ik je daarna eerlijk wat ik er van vond.

De kans dat ik diep onder de indruk zal zijn is net zo klein als de kans dat jij voorin de biosoop zal zitten bij een Star Wars marathon.

Naast het genoemde Kino no Tabi is Haibane Renmei ook een geweldige aanrader. Wat makkelijker te verteren. Eentje die alle fans van Innocence (de Franse film) eigenlijk een keer zouden moeten kijken trouwens.

Het wat weirdere ruwere werk, zoals Lain, Boogiepop of Texhnolyze is ook geweldig, maar lijkt me niet echt slim dat aan jou aan te raden

Weet jij misschien ook op welke zenders deze bovengenoemde series worden uitgezonden? Of kan ik daar op een andere manier aan komen?

Hmm jammer, kende veel series uit deze knock-out en dan wint net degene die je niet kent. Kan dus niet vertellen of het terrecht is, ben nu wel erg benieuwd wat voor serie het is!

TV Tokyo ? . Zijn eerlijk gezegd geen series die hier gewoon op TV te zien zijn, maar wat had je nu gedacht .

Play heeft ze wel bijvoorbeeld, maar goedkoop zijn ze niet, en ik verwacht echt niet dat je op de gok DVDs van 20+EUR gaat bestellen. Hou de titels in het achterhoofd of zo, en moest je ooit iemand tegen komen die ze heeft, of ergens een leuke videotheek vinden

Toevallig heb ik tvAsia in mijn pakket, alleen versta ik er geen hol van

Geen welwillend MovieMeterlid die hem in de pakketservice wil doen?

kijkert
Ik doe weinig mee aan de knockouts, omdat ik vaak te weinig gezien heb, maar deze vond ik heel leuk, met een spannend laatste dagje.

Bedankt Stan!

staat Rome al in de tv serie lijst? ,aanrader

het topic is al lang afgelopen

Ongelovelijk dat ik deze gemist heb

kijkert schreef:
Ik doe weinig mee aan de knockouts, omdat ik vaak te weinig gezien heb, maar deze vond ik heel leuk, met een spannend laatste dagje.

Bedankt Stan!

Dank je

Eigenlijk had ik het tegen je moeten zeggen angrod

Ik zit erover na te denken om het topic weer te heropenen en dan Twin Peaks niet me te laten doen omdat het al een winnaar is geweest..

Belangstelling?

Jammer, dan doet een van de weinige echt goede series al niet meer mee.

Nee maar die is al als winnaar geweest dus staat al in de lijst van winnaars..

Maar is er belangstelling want anders doe ik moeite voor niks..
Zeg dus even of jullie het leuk vinden

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.