- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Mijn droom was inderdaad de aanleiding, wat echter niet wil zeggen dat ik de knock-out ook daadwerkelijk zal organiseren
. Deelnemen wel.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Wil jij het topic openen Kraay ?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Het topic hoeft nu nog niet geopend te worden. En die nummering is eigenlijk overbodig, maar ik wil wel de toplijst gebruikers (berichten) langsgaan. Inmiddels heb ik (t/m nr. 67):
jordybeukeboom [toestemming?]
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Mijn droom was inderdaad de aanleiding, wat echter niet wil zeggen dat ik de knock-out ook daadwerkelijk zal organiseren
. Deelnemen wel.
Ok iemand anders?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Die nummering is eigenlijk overbodig, maar ik wil wel de toplijst gebruikers (berichten) langsgaan. Inmiddels heb ik:
Ok geweldig, ik wil het best openen, maar ik heb het te druk met repetities om alles te gaan verzamelen, en om een losse foto neer te zetten kost me al 10 minuten 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Goed, dan organiseer ik het een keer. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen

Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik wil er wel nog voor opperen niet te snel met de KO te beginnen, zodat we genoeg tijd laten aan users om zich in te schrijven (als ze niet bij de top users behoren). Haast en spoed zijn zelden goed
.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Geweldig
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ik wil er wel nog voor opperen niet te snel met de KO te beginnen, zodat we genoeg tijd laten aan users om zich in te schrijven (als ze niet bij de top users behoren). Haast en spoed zijn zelden goed
.
Had ik m net geopend 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
topic weggehaald
Waarom dat ?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Voorlopig nog maar 2 mensen
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Waarom dat ?
Het topic hoeft nu nog niet geopend te worden. En die nummering is eigenlijk overbodig, maar ik wil wel de toplijst gebruikers (berichten) langsgaan. Inmiddels heb ik (t/m nr. 67):
.
btw. DHW: Je hoeft je niet in te schrijven want je staat al in de top 250
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ik stel voor om tot vannacht 23:59 te wachten op inschrijvingen
Jayvie
-
- 964 berichten
- 0 stemmen
Ik wil ook wel meedoen, hoe maak ik hier een linkje?
http://www.moviemeter.nl/user/73674 is mijn profiel in elk geval...
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Het is makkelijker om meteen de link van de avatar zelf te nemen. Te verkrijgen door met de rechtermuisknop op de avatar te klikken, "afbeelding bekijken" aan te klikken, en de link uit de adresbalk te kopiëren.
Voor Jayvie is dat dus: http://www.moviemeter.nl/images/avatars/73000/73674.jpg?date=1214234582
Tussen [ url ] en [ /url ] (zonder spaties) zetten geeft Jayvie.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wat die top 250 betreft, gaat dat over stemmen of berichten?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Misschien is het wel een idee dat er alleen avatars meedoen die van die mensen toestemming daarvoor heeft gekregen. Anders ga je toch mensen beoordelen, als ze op hun eigen avatar staan.
Juist ja, that's my point!
Kunnen jullie mij eruit halen dan? Want met berichten sta ik volgens mij ook in de top 250. Dan kan ik gewoon deze avatar laten staan 
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Wat die top 250 betreft, gaat dat over stemmen of berichten?
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Dus je hoeft je niet op te geven als je in de top 250 van berichten staat?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Juist ja, that's my point!
Kunnen jullie mij eruit halen dan? Want met berichten sta ik volgens mij ook in de top 250. Dan kan ik gewoon deze avatar laten staan 
Je wordt er waarschijnlijk sowieso uitgelaten
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ja, mensen die een persoonlijke foto als avatar gebruiken laat ik achterwege.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
En wat doen jullie met identieke avatars?