- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Aangezien de user KO ook nooit is doorgegaan zou het mij niet verwonderen. Als je ziet hoe mensen hier zaken meteen persoonlijk opvatten (kritiek op favoriete film) zie ik een avatarKO ook niet meteen gebeuren.
Vind het verder zelf best wel een leuk idee 
Zo'n user KO is anders wel leuk, desnoods met vrijwillige opgave, dan is er geen discussie. En die avatar-KO zie ik ook wel zitten.
Een user Bad Laddercompetitie is wat ver gezocht zeker. 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Mijn avatar is alleen leuk als je de film hebt gezien waar hij uit komt.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Zo kan het bijvoorbeeld ook, al vraagt dat wat meer werk. Maar dan staat de username er niet bij en is het misschien minder subjectief.
![]()
vs
![]()
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Een user Bad Laddercompetitie is wat ver gezocht zeker. 
.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Zo kan het bijvoorbeeld ook, al vraagt dat wat meer werk. Maar dan staat de username er niet bij en is het misschien minder subjectief.
Dat lijkt mij inderdaad ook beter, ik stem voor.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Tja het is leuk om 1 keer van filmgames af te dwalen, maar als je hele user ko's krijgt loopt het uit de hand.
"Vote for your favorite user game" 
"Knappe user game"
"Van welke user is deze avatar"
"Parel user laddercompetitie"

Je zou bijna vergeten dat we op een filmsite zitten
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
user ko's lijkt me geen goed idee.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ziet er geinig uit, maar is idd beter, al herken ik waarschijnlijk de meeste toch wel.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Op zich vind ik een avatar-KO op de manier van Halcyon nog wel leuk, al is er grote kans dat ik de KO win, als ik mijn avatar in een goedbedeelde naakte vrouw verander.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
De K.O. avatar lijkt mij een geweldig idee.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Tja het is leuk om 1 keer van filmgames af te dwalen, maar als je hele user ko's krijgt loopt het uit de hand.
"Knappe user game"

http://www.moviemeter.nl/forum/0/3035
"De meest irritante MM-Belgen"
.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Mijn avatar is alleen leuk als je de film hebt gezien waar hij uit komt.
Nee joh, juist niet, nu zit je erin te zoeken wat het voor moet stellen 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
"Knappe user game"

Je zou bijna vergeten dat we op een filmsite zitten
We moeten de zomervakantie toch door he. 
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen

Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Goeie kos
.
@ Rianneke_Dan: Het lijkt me niet de bedoeling dat iedereen plots van avatar gaat veranderen. Zou een beetje zonde zijn. Maar misschien wel onvermijdelijk.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja daarom dat zal toch wel gebeuren. Juist met de avatars waar de users zelf opstaan. Maar goed dat is ook wel logisch vind ik.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Ik vind wel dat je niet op je eigen avatar mag stemmen als die in de K.O. zit, of niet ?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Dus dit idee:
Openingsbericht:
01. Halcyon - 02. Die Hard, Willis
Duel zelf:
![]()
vs
![]()
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
@ Rianneke_Dan: Het lijkt me niet de bedoeling dat iedereen plots van avatar gaat veranderen. Zou een beetje zonde zijn. Maar misschien wel onvermijdelijk.
Waarom zou iedereen hem veranderen, normaal willen ze toch ook een goede avatar, en de veranderingen die komen zijn waarschijnlijk meestal verbeteringen
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Misschien is het wel een idee dat er alleen avatars meedoen die van die mensen toestemming daarvoor heeft gekregen. Anders ga je toch mensen beoordelen, als ze op hun eigen avatar staan.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ik vind wel dat je niet op je eigen avatar mag stemmen als die in de K.O. zit, of niet ?
Waarom niet?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Misschien is het wel een idee dat er alleen avatars meedoen die van die mensen toestemming daarvoor heeft gekregen. Anders ga je toch mensen beoordelen, als ze op hun eigen avatar staan.
Klopt, we kunnen er ook op letten dat we geen avatars pakken met mensen zelf erop, tenzij ze zichzelf inschrijven
Dus dit idee:
Openingsbericht:
01. Halcyon - 02. Die Hard, Willis
Duel zelf:
(afbeelding)
vs(afbeelding)
mee eens
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Waarom niet?
Leek me een beetje raar als je op je eigen avatar gaat stemmen, terwijl je die ander stiekem mooier vind.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Remi
katie morosky
matthijs_013
Observator
Gizzmann
nevyn
Flipman
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Leek me een beetje raar als je op je eigen avatar gaat stemmen, terwijl je die ander stiekem mooier vind.
Tja, dat is 1 stem, als de andere echt mooier is verlies je toch wel, en ik vind dat en betrokkenheid bij je eigen avatar toch uitbetaald mag worden.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
(...)
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Tja, dat is 1 stem, als de andere echt mooier is verlies je toch wel, en ik vind dat en betrokkenheid bij je eigen avatar toch uitbetaald mag worden.
Oke, mij maakt het verder niet uit, wie opent het nieuwe topic ?
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ik denk Halcyon, wiens droom de aanleiding was.
Ik stel voor dat we nog even avatars gaan verzamelen.
Genummerd graag.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Welke toplijst? Stemmen of berichten?
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Zo bedoel je?
1. Die Hard,Willis