• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.345 stemmen

Knock-Outs algemeen discussietopic

zoeken in:

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik ga geheel met Mug mee. Meer regels maken de knock-outs niet leuker en we doen het nog altijd voor ons plezier...

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Wat je ook kan doen is de knock-outs gewoon afschaffen. Ze leiden enkel tot nutteloze discussies (zoals deze), ze leiden vaak tot wrevel en laten we eerlijk zijn, heeft iemand er wat aan? Leuk tegen de verveling, dat wel, maar voor de rest een hoop onzin.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Van mij mogen ze wel blijven, prima entertainment.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

kiriyama schreef:

prima entertainment.

Daar ben ik het mee eens, maar er komt een moment dat de entertainmentwaarde niet meer opweegt tegen al de heisa errond.

kArIzMa_TuRk

• 3642 berichten
  • 0 stemmen

ja, de knock-outs moeten absoluut blijven

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Daar ben ik het mee eens, maar er komt een moment dat de entertainmentwaarde niet meer opweegt tegen al de heisa errond.

Het probleem is inderdaad dat er te laatste tijd te moeilijk gedaan wordt over minder belangrijke zaken. Dat we überhaupt regels aan het bespreken zijn, terwijl de knock-out zonder regels al ruim anderhalf jaar gewoon goed werkt is absurd.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Voila, dat is net wat ik bedoel.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Nou laten we dan hier afspreken, dat we voortaan niet meer over de KO's gaan zeiken, Iedereen blij.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Waarom moeten er tegenwoordig ineens allemaal problemen gezocht worden waar er geen zijn? Die KO's lopen al anderhalf jaar zonder strakke regels, soms met wat frustraties, maar ik zou me een idioot voelen mocht ik daar mee in zitten.

(Oei, ik val in herhaling en er was al een happy consensus bereikt. Iedereen blij, dus )

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

kiriyama schreef:

Nou laten we dan hier afspreken, dat we voortaan niet meer over de KO's gaan zeiken, Iedereen blij.

Waarom niet? Heerlijk toch om te kankeren over je favoriete film die er net uitgestemd is? Dat maakt de knock-outs juist leuk.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

De oorsprong van de discussie was dat een aantal mensen zeiden dat ze niet meer meededen aan knock-outs omdat anderen stemden wanneer ze niet beide films gezien hadden.

Nu ja, wanneer de knock-outs in een dipje zitten (en dat is nu wel zo, een tijd geleden werd een eerste ronde soms in een halve dag afgehaspeld, en werden er soms een 10-tal stemmen in evenveel seconden uitgebracht) is het opvoeren van de populariteit natuurlijk wel een gevoelig onderwerp. Maar ik vind ook niet dat er extra regels ingevoerd moeten worden.

En het gekanker ? Ach ja, dat maakt er toch deel van uit. Creeërt wat sfeer

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

#$%^*$*(*%%(% !

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens, als mijn favo's eruit worden gestemt, heb ik ook wel eens zin om te kankeren. Bedoelde met niet meer zeiken, niet meer zeiken over nieuwe regels.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

The King is dead, long live the King.

Het "beste einde" knock-out is voorbij, tijd om te beginnen discussiëren over een nieuwe, lijkt me.

Zelf voel ik wel wat voor een seventies-knock-out, maar ik hoor wel wat anderen denken

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Misschien een idee om met de Bondhype een spionage KO te beginnen. Bourne Identity, Hunt for Red October, Mission Impossible, Spy game, The Fugitive, Notorious, The man who knew to much, The interpreter, ...

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Die seventies knock-out is misschien toch niet zo'n goed idee. Met the Godfather, Apocalypse Now en andere koekoeksnesten hebben de minder bekende films toch geen kans.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Cultfilms ? (met een oneindige discussie tot gevolg welke dan wel mogen meedoen )

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

Ik blijf met het idee van een landen-knock-out...

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

waarom blijven we doorgaan met knock-outs bedenken? zo kan niemand meer verder met leven misschien een kleine pauze

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Er is toch een pauze op dit moment ? Voor zover ik weet is er geen knock-out bezig, en tegen dat de volgende start zal het nog wel enkele dagen duren.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

lowhusky schreef:

zo kan niemand meer verder met leven

Huh? Besteed jij als een knock-out bezig is je hele leven er aan? Niet zo dramatisch.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Aangezien er toch nogal wat geklaag is, misschien een KO met de "mindere goden" (of hoe je het ook wil noemen).

Selectie van film die tussen de 50 (genoeg om een soort van fanbase te hebben) - 150 (niet te veel om als echt bekende film gezien te worden) stemmen hebben.

Gaat vooral om het idee, niet meteen om de getallen 50/150. Meteen ook een handige lijst om tips uit te halen lijkt me.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik zou 500 als maximum pakken dan. Dan is er een iets grotere base die de films gezien heeft. Anders krijg je een doodloper. Verder wel een leuk idee om de 'onbekendere' film eens te laten winnen.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

500 blijft erg hoog vind ik, heb je nog steeds namen als Stalker, 12 Angry Men, Hotaru no Haka, Bom Bom ... Bin-Jip, Dolls etc mee.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Je hebt gelijk. Ik heb even het stemmenaantal in de top 250 bekeken en als je 250 of 300 stemmen pakt heb je vrijwel geen echte knock-outkillers. Dat lijkt me wel redelijk.

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me ook een erg leuk idee. Krijgen de kleine (lees: onbekendere) pareltjes ook eens de kans om te schijnen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Maar wat is dan het criterium om ze te laten meedoen, gewoon de hoogste gemiddeldes?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Freud schreef:

Maar wat is dan het criterium om ze te laten meedoen, gewoon de hoogste gemiddeldes?

Om mee te beginnen wel, ja. Eens kijken hoe ver we komen.

Ik ga deze knock-out trouwens alvast niet organiseren. Voorlopig even geen tijd en zin omde hele organisatie op me te nemen.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12873 stemmen

Ik ben wel voorstander om mensen zelf films te laten voordragen. Vast aantal per persoon met een minimum ondergrens voor het gemiddelde eventueel.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Voordragen heeft alvast het voordeel dat minstens één knock-out deelnemer de film gezien heeft

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.