- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
De drang wordt bij mij steeds groter om Dr. Stranglove te gaan kijken. 
Moet je zeker doen, ongelooflijk grappige film. Erg véél hilarische scènes trouwens. Ik heb een tijdje getwijfeld omwille van het feit dat de film in zwart-wit is, maar dat is een belachelijke reden natuurlijk.
Wat ik hier nogal raar vind, is dat, van de mensen die voor Cape Fear stemmen, de meeste volgens mij Dr. Strangelove niet eens gezien hebben. Op het eerste zicht heeft enkel Naomi Watts punten gegeven. Tenzij al de anderen natuurlijk de film gezien hebben, maar niet beoordeeld ... 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
7-5
toch jammer dat de line-up uit TUS het niet gehaald heeft... een van mijn favo films.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zet volgende keer de film er even bij geen flauw idee welke het is.
8-5
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Tenzij al de anderen natuurlijk de film gezien hebben, maar niet beoordeeld ... 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Voor zover ik kan zien heb jij voor Strangelove gestemd, mijn commentaar had dan ook geen betrekking op jou.
Goed lezen 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Voor zover ik kan zien heb jij voor Strangelove gestemd, mijn commentaar had dan ook geen betrekking op jou.
Goed lezen 
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Tuurlijk kan ik dan stemmen , als ik er een gezien heb en hem goed vond stem ik daar op , helaas voor die ander dan.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
.
Heb ik dan iets anders gezegd ?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk kan ik dan stemmen , als ik er een gezien heb en hem goed vond stem ik daar op , helaas voor die ander dan.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Die scene is wel erg grappig, maar kan niet op tegen Dr. Strangelove.
0-3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan je net zo goed kop of munt doen.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Tja, wat kan wel op tegen Dr. Strangelove.
1-7
RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1230 stemmen
A Fish Called Wanda kennelijk, want daar heb je op gestemd. 
Fantastische scène, zonder meer, maar moet het toch afleggen tegen Dr Strangelove.
1-8
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dan is de keuze dus makkelijk gemaakt.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1269 stemmen
natuurlijk niet. Als je beide scenes niet gezien hebt, dan kun je überhaupt niet vergelijken.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
ver·ge·lij·ken (ov.ww.)
1 naast elkaar, in verband met elkaar beschouwen om overeenstemming of verschil vast te stellen => matchen
Jammer mikoz.