- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Goo
Se7en
Gooo..
Denk gewoon aan watvoor gezichtsuitdrukking jij of eventueele medekijkes hadden bij het voor het eerst zien van die scene, dat moet genoeg zijn om de juiste keuze te maken. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
2 verschil 
nee hoor, staat nergens 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goo
Se7en
Gooo..
Denk gewoon aan watvoor gezichtsuitdrukking jij of eventueele medekijkes hadden bij het voor het eerst zien van die scene, dat moet genoeg zijn om de juiste keuze te maken. 
Denk even aan de blikken van de mensen in 1933 (tot en met vandaag) die King Kong op het Empire State Building met de vliegtuigen zagen vechten en je weet hoe onbenullig het schrikeffectje in Se7en is. (Ik ken trouwens ook wel een paar betere)
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Denk even aan de blikken van de mensen in 1933 (tot en met vandaag) die King Kong op het Empire State Building met de vliegtuigen zagen vechten en je weet hoe onbenullig het schrikeffectje in Se7en is. (Ik ken trouwens ook wel een paar betere)
Ik zeg ook niet dat het geen klassieker is, maar die scene van se7en is de beste uit die film, en gewoon een van de beste ooit. De scene van King Kong is niet meer dan gewoon een legendarische scene waar inderdaad wel veel mensen een warm gevoel aan hebben overgehouden. Maar die van Se7en is gewoon een pure meesterwerk.
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
De scene van King Kong is niet meer dan gewoon een legendarische scene .
"Gewoon" een legendarische scene ? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben idd erg benieuwd of men het in 2067 nog steeds over dat schrikmoment in Se7en heeft.... 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3278 stemmen
11-9 (mocht het toch twee verschil moeten zijn)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
King Kong(1933)

(Plus: It was Beauty killed the Beast)
Tegen:
Dog Day Afternoon: Attica!

1-0